فواید خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی


فواید خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی

یوه های خشک اثرات درمانی مفید وموثر بسیاری دارد بدون اینکه عوارض جانبی داشته باشند.مغذی هستند و انرژی لازم برای بدن را تامین می کنند. در حقیقت می توان گفت مانند یک کپسول طبیعی برای حفظ سلامتی و تقویت سیستم دفاعی بدن است.

ویتامین های موجود در میوه خشک

پیشگیری از فشار خون بالا
دوستدار قلب
ضد یبوست
مفید برای درمان دیابت
سرشار از منیزیم و کلسیم
دارای فیبر و اهن و املاح معدنی
دارای ویتامین C و ویتامین خانوادهB

تنظیم دمای خشک کن میوه

 و زمان سنجی آن به صورت تقریبی است به همین دلیل قبل از بیرون آوردن میوه خشک از دستگاه باید بررسی کنید که آیا کاملا خشک شده و حالت غیر چسبنده دارد یا نه ! ودر صورت مشاهده رطوبت و چسبندگی در محصولتان بایستی مدت زمان بیشتری در دستگاه قرار بگیرد.

خشک کن های هوایی در تولید کلوچه، میوه خشک، سبزی خردشده و غذای حیوانات خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. این خشک کن ها با سرعت بالا موادغذایی را کریستاله می کنند (یعنی آب از سطح محصول حذف و طی یک مرحله از خشک کن خارج می شود). به این ترتیب مواد شبیه تر به شکل اولیه شان خشک می شوند، رنگ، بو و مزه بهتری دارند، خواص تغذیه ای خود را حفظ می کنند و از آلودگی های محیطی دور هستند.

میوه ها از طریق فرایندی به نام دهیدراسیون خشک می شوند در این روش رطوبت کافی از میوه ها به منظور جلوگیری از رشد کپک ها و قارچ ها گرفته می شود و طعم و مزه ی میوه ها همچنان حفظ می گردد. برای دهیدراسیون نمودن میوه ها دو روش معمولا مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از نور آفتاب و استفاده از دستگاه های مخصوص .

مصرف دستگاه خشک کن:

این دستگاه را میتوان براحتی در اشپزخانه ، گوشه تراس، پارکینگ و غیره قرار داد . مصرف برق در این مدل خشک کن میوه بسیار پایین است و کاربر به راحتی و بدون نگرانی از مصرف برق انرا ساعت ها روشن نگه دارد ؛ اگر به صورت ساده بخواهیم مثالی برای مصرف برق دستگاه خشک کن میوه و سبزی بیاوریم باید بگوییم چیزی معادل یک لامپ مهتابی مصرف دارد .

با توجه به معیار های فوق و قیمت روز لوازم و مواد خام اولیه در بازار قیمت روز میوه خشک کن ها تعیین میشود .

متاسفانه به علت نوسانات قیمت از درج قیمت خشک کن میوه و سبزی در این صفحه تا اطلاع ثانوی معذوریم .

میوه خشک های درشت خریدار بیشتری دارند و همچنین از کیفیت بیشتری برخوردار هستند .

سرعت دستگاه در خشک کردن میوه و سبزیجات فاکتور مهم دیگری است که باید به آن توجه کرد، اگر دستگاه شما دارای سرعت بالایی در خشک کردن باشد شما میتوانید در روز چندبار از دستگاه خروجی بگیرید و میزان تولیدی چیپس میوه خود را افزایش دهید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خشک کن سبزی و میوهخشک کن سبزی و میوه خوبخشک کن میوهدستگاه سبزی خشک کن ایرانیدستگاه میوه خشک کن مینی کابینسبزی خشکسبزی خشک کنمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *