فروش میوه خشک و اجیل

فکر میکنید خرید خشکبار ، توسط مردم با چه معیارهایی انجام میگیرد؟

خشکبار تنوع بالایی دارد و در بین مردم محبوبیت فراوانی هم دارد .
اما مردم با چه معیارهایی خرید خشکبار خود را انجام میدهند؟


1- قیمت خشکبار : در بیشتر موارد برای مردم، قیمت خشکبار ، یکی از عوامل اصلی در خرید آجیل و خشکبار است و اصلا به این موضوع توجه نمی کنند که هر محصولی با توجه به موارد زیادی می تواند قیمت گذاری شود.


2- کیفیت خشکبار : کیفیت مهمترین موضوع در خرید آجیل و خشکبار می تواند باشد که باید مد نظر قرار گیرد و کسانی که اکثرا زیاد خشکبار مصرف میکنند و سلامت محصول و سلامت خانواده برایشان مد نظر است به این موضوع توجه بسیاری میکنند.
مثلا همین برگه زردالو میتواند آفتابی و یا دودی باشد ، ریز و یا درشت باشد ، طعم ترش و یا شیرین داشته باشد و غیره که یک مغازه دار و فروشنده ، باید همه آنها را مد نظر قرار دهد و محصول مناسب مشتری را ارائه دهد.


3- نوع فرآوری محصول : این موضوع هم یکی از سوالاتی است که مشتریان در هنگام خرید خشکبار به آن توجه میکنند و دوست دارند محصول ارائه شده به صورت سالم و بهداشتی در اختیار آنها قرار گیرد که یک فروشنده با انصاف ، باید به آن توجه کند.


4 – بسته بندی خشکبار : در بازار خشکبار معمولا کسی که بسته بندی مناسبی برای محصول خود در نظر میگیرد ، سعی میکند که کیفیت بهتری هم به مشتری ارایه دهد و این موضوع باعث دلگرمی مشتری در خرید می شود.


5- توصیه دیگران در خرید آجیل و خشکبار : هنگامی شخصی از شما محصولی را میخرد و کیفیت ، قیمت و بسته بندی مناسبی را عرضه میکنید ، مشتری خشکبار مورد استفاده را به دیگران برای خرید توصیه میکند .

نحوه خشک کردن سبزی در دستکاه خشک کن سبزی؟

اول از همه زمانی که می خواهید سبزی ها را برای قراردادن در دستگاه خشک کن سبزی آماده کنید آن هارا بمددت 1-2 ساعت در تشت آب سرد قرار دهید این کار باعث سرحال شدن سبزی های شما میشود و هر بار سبزیجات خیسانده شده را از روی آب جمع‌آوری کرده و گل و لای ته‌نشین شده را دور بریزید.

این کار  را چند مرتبه تکرار کنید تا سبزیجات تمیز شوند و هرگونه گل و لای را دور بریزید بعد دوباره آن هارا  آب بکشید.البته از این نکته نباید غافل شد که اگر سبزی ها زیاد از حد در آب بمانند تمام مواد معدنی و مقوی خود را از دست می دهند و دیگر آن کیفیت اصلی خود را پس از خشک کردن در دستگاه های خشک کن سبزی نخواهند داشت. بعد از شستن اجازه بدهید سبزیجات کاملا خشک شوند و  برحسب نوع آنها، برش لازم را به آن ها بدهید. در این بین باید توجه داشته باشید که حتما قسمت‌های کال، کپک زده را حین برش زدن جدا کنید چون می‌توانند عاملی برای رشد باکتری‌ها باشند.

این شغل و صنعت (خشک کردن میوه و سبزی) مناسب افرادی همچون:

کشاورزان

کارآفرینان پر تلاش

باغداران

صاحبان سرمایه و…

باید توجه کنید بعداز مرحله تولید باید محصول خود را به فروش برسانیم و کار های بازاریابی را انجام دهیم. برای فروش محصول خود باید با روش های علمی و عملی بازاریابی و فروش آشنا شوید که این امر با خواندن در صفحات اینتذنتی مختلف میسر است.

گروه ماشین سازی طیب لی  به عنوان مشاور کسب و کار سعی نموده است  برای شما صاحبان سرمایه و باغداران و کشاورزان عزیز و محترم  دستگاه هایی با بیشترین کارایی و مناسب ترین  قیمت تولید نماید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

آموزش ها

بهترین دستگاه خشک کنتچهیزات تولید میوه خشخرید میوه خشک کن ایرانیخشککنسبزیمیوه خشکمیوه خشککن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *