فروش دستگاه سبزی خشک کن


فروش دستگاه سبزی خشک کن ماشین سازی طیب لی

کارشناسان تغذیه مصرف روزانه 3 تا 5 “سروینگ” سبزیجات را به افراد توصیه می کنند.هر سروینگ یا واحد معادل یک لیوان سبزیجات خام یا نصف لیوان سبزیجات پخته است.

خواص خوردن سبزی:

سبزی خا چه بصورت تازه و یا خشک شده،خاصیت ضدمیکروب بالایی دارد، تعریق را کنترل می ‌کند.این ماده غذایی هم علاوه بر خصوصیات کلی گیاهان معطر یعنی ضد اسپاسم، ضد درد، ضد نفخ و ضدمیکروب بودن، خواب ‌آور، ضد التهاب و آماس و مسکن درد دندان نیز هست.

سبزی خشک کن ها برای خشک کردن انواع سبزی جات تولید شده و محدودیتی از لحاظ نوع سبزی برای خشک کردن ندارد.
روش استفاده از این دستگاه بسیار آسان بوده و استفاده از دستگاه برای استفاده و کاربری آسانتر می باشد.

متاسفانه سبزیجات حاوی نوعی از ترکیبات ارگانیک هستند که به آن آنزیم می‌گویند و به همین دلیل خیلی سریع کپک می‌زنند. به همین دلیل است که سبزیجات تازه سریع‌تر از میوه‌ها خراب می‌شوند این امر تنها در صورتی اتفاق نمی افتد که شما از قبل از خرید دستگاه خشک کن سبزی  و میوه تحقیقات لازم را به عمل آورده و از شرکتی دستگاه خشک کن میوه و سبزی خود را تهیه کنید که آموزش های لازم را به شما بدهند.مهندسین شرکت ماشین سازی طیب لی میتواند شمارا در امر خرید دستگاه خشک کن سبزی یاری کند و بهترین مشاوره را به شما بدهند.

به این طریق بسیاری از باکتری‌ها و کپک‌ها از بین می‌روند و در ضمن سبزیجات سریع‌تر خشک شده و رنگ و طعم آنها بهتر حفظ می‌شود.

شما اگر اهل سفر و تفریح هستید می توانید سبزی آش و خورشتی و حتی سبزی سوپ را در دستگاه خشک کن میوه و سبزی خشک کنید و آن را همراه خود به مسافرت ببرید بدون اینکه نگران خراب شدن آن باشید.
از این سبزی های  مخلوط  خشک شده می توان داخل غذاهایی مانند ماکارونی، لازانیا، انواع کتلت و شامی، دلمه و دمی و کوفته و تاس کباب بریزید و از طعم آن ها لذت ببرید.

شما باید توجه داشته باشید میزان سود حاصله از این کسب و کار و این مقدار سرمایه گذاری متناسب با مبلغی می باشد که شما در این کار به عنوان سرمایه قرار داده اید و مسلم است هرچه میزان مبلغ سرمایه گذاری شما بیشتر گردد میزان سود حاصله شما از این شغل و صنعت نیز به تبع بیشتر می گردد.

با وجود آموزش های مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی شما به راحتی می توانید کارگاه میوه خشک کنی راه اندازی کرده و از 0تا100 این کار را از مشاورن ماشین سازی طیب لی کمک گرفته وبه یک سود بسیار عالی دست یابید.

سبزیجات قرمز رنگ:

سبزیجات قرمز رنگ مانند گوجه فرنگی، هندوانه و کلم بنفش دارای فیتوکمیکال‌ها هستند که می‌تواند از پوست بدن در برابر اشعه خورشید حافظت کرده و همچنین باعث کارکرد بهتر غده پروتستات می‌شوند. اکثر سبزیجات دارای ویتامین C. هستند که به پیشگیری از سرطان‌ها کمک می‌کنند.

دستگاه های خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی که برای مصارف خانگی و صنعتی  و نیمه صنعتی کاربرد دارند ، با خشک کردن محصول باعث افزایش ماندگاری محصول نهایی و کاهش رطوبت می شود .

فرایند خشک کردن مواد غذایی

تا حدی انجام می شود که رشد میکروبی و واکنش های شیمیایی را محدود کند.

شما برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را توسعه بخشید و میوه های خشک تولید نمایید باید بتوانید تمامی آموزش های تولید میوه را گزرانده باشید و یا خود به تجریه بپردازید که شرکت ماشین سازی طیب لی در راستای سهولت کار تولید کنندگان تمامی آموزش ها را توسط  آموزش  به تولید کنندگان ارائه می دهد.

 

اخبار

آموزش نحوه خشک کردنخرید خشک کن میوهخرید خشک کن میوه خانگیخرید خشک کن میوه و سبزی ایرانیخرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی کم مصرفخشک کردن سبزیسبزی خشکشغل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *