فروش دستگاه خشک کن ماشین سازی طیب لی

میوه ها و سبزیجات حاوی مقادیر زیادی ویتامین و فیبر هستند. با این حال این دسته از مواد غذایی به دلیل وجود آب میان بافتی، به سرعت فاسد و غیر قابل استفاده می شوند. خشک کردن مواد غذایی راه حلی است که با تبخیر سریع آب موجود در آن‌ها، دوام و ماندگاری را افزایش خواهد داد. با این کار امکان بهره مندی از مواد غذایی مختلف را در زمانی به غیر از فصلی مشخص به دست می آورید. ضمن اینکه میوه های خشک از جمله تنقلات بسیار خوشمزه و جذاب هستند .

سوخت دستگاه خشک کن صنعتی:

شاید نوع سوخت دستگاه بصورت کلی موجب ایجاد برتری در انواع دستگاه خشک کن نشود اما زمانی که قرار است دستگاه در یک مکانی قرار گیرد که برای مثال به گاز دسترسی آسان و یا با قیمت مناسب ندارد ، آن زمان نوع سوخت خشک کن و یا حتی دوگانه سوز بودن آن میتواند موجب برتری یک دستگاه بر دیگر ماشین آلات مشابه آن شود.

ویژگی دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:

سوخت مصرفی این دستگاه ها گاز طبیعی بوده و بنا به سفارش مشتری امکان برقی نمودن آن نیز مهیاست.

سینی های دستگاه خشک کن ماشین سازی طیب لی با توجه به نوع دستگاه با ابعاد 72 *72 سانتیمتر از جنس گالوانیزه و استیل ساخته شده است

جنس بدنه خارجی کلیه خشک کن های ماشین سازی طیب لی ، گالوانیزه و رنگ بدنه آن الکترو استاتیکی کوره ای بوده و قابلیت سفارشی سازی به استیل را دارد.

ارتفاع استاندارد مدل های مختلف خشک کن ماشین سازی طیب لی ۲۲۰ سانتیمتر است.

و امکان سفارشی سازی دستگاه خشک کن با توجه به درخواست مشتری وجود دارد.

نرخ فروش و خرید یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی

همچنین نرخ های بیان شده در مورد یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی  و فروش آن  با ظرفیت مشخص توسط تمامی شرکت ها یکسان نیست و می توان با تحقیق بیشتر، به موردی مناسب برای خرید دست یافت..

خروجی و سرعت دستگاه خشک کن:

سرعت دستگاه در خشک کردن میوه و سبزیجات فاکتور مهم دیگری است که باید به آن توجه کرد، اگر دستگاه شما دارای سرعت بالایی در خشک کردن باشد شما میتوانید در روز چندبار از دستگاه خروجی بگیرید و میزان تولیدی چیپس میوه خود را افزایش دهید.

راه اندازی کارگاه میوه خشک کنی از جمله مشاغل در خانه است که هزینه بسیار کمی برای شروع آن لازم است و حال اگر بخواهیم سود بیشتری حاصل گردد باید کارگاه صنعتی خشک کن میوه و سبزی را راه اندازی کنیم.در این صورت هزنه ها افزایش و در مقابل سود و برداشت شما نیز افزایش می یابد.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

بهترین خشک کن خانگیخرید خشک کن کم مصرفخرید خشک کن میوهخشککنسبزی خشککنسبزی خشککن دست دوممیوه خشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *