فروش دستگاه خشک کن میوه دست دوم | شرکت ماشین سازی طیب لی


فروش دستگاه خشک کن میوه دست دوم | شرکت ماشین سازی طیب لی

از آن جهت دستگاه خشک کن دست دوم توصیه می شود که این ماشین آلات در هنگام ساخت بسیار مستحکم و با بهترین متریال ساخته می شوند و می توانند برای سال ها در کارگاه ها و کارخانجات استفاده شده و به خوبی در این خط کار کنند.
دستگاه های خشک کن در سایزها و ابعاد مختلف و همچنین با تعداد دیس های گوناگون ساخته می شوند و این امر موجب می شود که بتوانید بهترین انتخاب را کرده و در هنگام راه اندازی و یا گسترش کارگاه به نکاتی در خصوص این دستگاه ها توجه کافی داشته باشید.
بعضی از دستگاههای خشک کن برای مصارف خانگی ساخته می شوند که دارای طبقات کمتر و کوچک تر هستند و با برق خانگی کار می کنند و تعداید از دستگاه های خشک کن که برای مصارف صنعتی ساخته می شوند با برق سه فاز کار کرده و برای خشک کردن انواع میوه و سبزیجات نصب و راه اندازی می شوند.
خط تولید چیپس میوه که به آن دستگاه تولید چیپس میوه هم گفته میشود ،در واقع یک دستگاه مجزا نبوده ویک خط تولید کامل است. می‌توان گفت خط چیپس میوه پرطرفدارترین خط در میان تولیدکنندگان مواد غذایی میوه خشک‌شده است. دستگاه تولید چیپس میوه ماشین‌آلات پیچیده‌ای نداشته و با یک‌بار آموزش ساده قابل را ه اندازی است.

یک دستگاه خشک کن باید مجهز به انواع کنترل کننده های دما رطوبت و زمان باشد این سنسور ها باید در مکان های مناسب نصب شوند تا بتوانند به دقت بالا میزان دما و رطوبت را اندازه گیری کنند که این خود چالش بر انگیز است چرا که در هنگام گذر باد از کنار سنسور بر روی میزان اندازه گیری شده ی آن تاثیر می گزارد لذا محل منتخب برای نصب سنسور بسیار حائز اهمیت است.

استفاده از دستگاه های خشک کن میوه یک راه برای کسب در آمدی بالا و ایجاد کسب و کاری کم خطر و پر سود است اما باید توجه داشت که این دستگاه ها بدون کسب اطلاعات و علم استفاده از آن را کسب نمود .

عملکرد دستگاه خشککن:

این دستگاه با گرفتن آب میان بافتی مواد غذایی آنها را بدون پخت خشک میکند.این دستگاه به شیوه کاملا بهداشتی میوه ،سبزیجات و مواد غذایی شما را خشک کرده تا بتوانید از آنها به عنوان تنقلات سالم یا میان وعده در تمام فصول استفاده نمایید .در ضمن عملکرد این وسیله بدین صورت است که هوای گرم با استفاده از  فن مجهز در درون دستگاه به چرخش در می آید و تمام مواد غذایی را بصورت یکنواخت خشک میکند.

  • دستگاه سبزی خشک کن صنعتی

  • ین دستگاه های بسیار قدرتمند خشک کن سبزی می توانند با توجه به قدرت و توانایی خود، مقدار فراوانی سبزی تازه و آبدار را پس از ساعاتی به سبزی خشک شده بسیار مرغوب تبدیل نمایند، محصولاتی که قابلیت صادرات نیز دارند.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

آموزش هااخبار

اسلایس میوهتچهیزات تولید میوه خشخرید بهترین دستگاه خشک کنخرید دستگاه خشک کن خانگیخرید دستگاه سبزی و میوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *