فروش دستگاه خشک کن صنعتی


دستگاه خشک کن صنعتی گروه ماشین  سازی طیب لی

بسیاری از آدم‌ها میوه‌ی خشک را به میوه‌ تازه ترجیح می‌دهند چرا که حجم کمتری اشغال می کند و بعضی میوه ها در حالت خشک شده بسیار لذیذ تر تا حالت طبیعی خود هستند این در حالی است که در هر دو صورت میوه مواد معدنی آن میوه حفظ  میگردد و خوردن میوه خشک شده هیچ تفاوتی با خوردن میوه ی تازه ندارد و بالعکس.

میوه و سبزی خشک‌کن های گروه ماشین سازی طیب لی دستگاهایی بسیار موفق در زمینه‌ی خشک‌کردن اقلام خوراکی هستند که می توان گفت،میوه‌های خشک سال‌هاست  وارد بازار تنقلات شده‌اند و طرفداران زیادی دارند.

به عبارت دیگر، هر وقت هوس خوردن تنقلات کردید، ولی در عین حال، نمی‌خواهید وزن‌تان زیاد شود یا کربوهیدرات بیش‌تری به رژیم غذایی تان  اضافه شود،می توانید استفاده از میوه خشک را برگزینید.

آیا می‌دانید سکته ها یکی از آن دسته قاتلین خاموشی است که روز به روز قربانیان بیش‌تری را هدف قرار می‌دهد؟بخصوص سکته ی قلبی…

مطمئنا شما نمی‌خواهید یکی از این قربانیان باشید؛ مصرف خوراکی‌هایی که از لحاظ علمی برای قلب مفید شناخته شده‌اند، یکی از بهترین راه‌هایی است که می‌توانید برای حفظ سلامت دستگاه قلبی و عروقی‌تان انجام دهید.میوه های خشک شده یک دسته از این خوراکی هایی هستند که جلوگیری میکنند از انواع سکته ها.

دستگاه خشک کن صنعتی ماشین سازی طیب لی:

دستگاه خشک کن سه کابین

دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات صنعتی سه کابین:

با استفاده از میوه و سبزی خشک‌کن صنعتی گروه ماشین سازی طیب لی  تهیه‌ی تنقلات سالم و طبیعی به شکل ‌دلخواه ممکن می‌شود.

این دستگاه خشک کن صنعتی دارای111عدد سینی مشبک 72 * 72 می باشد.جریان مداوم و یکنواخت هوای داغ کنترل‌شده از میان این شبکه‌ها و از میان میوه‌های برش‌خورده، باعث خشک‌شدن یکنواخت آن‌ها می‌شود.

سبزیجات خشک، میوه خشک یا همان چیپس میوه خشک، قارچ خشک شده و همین طور خشک کردن گیاهان دارویی و گوشت و مرغ و ماهی ومیگو ی خشک شده از جمله خروجی های این محصول است.

تایم کارکرد این دستگاه بسته به معیار های گوناگونی متفاوت می باشد تایم دستگاه بسته به نوع میوه ،اسلایس های میوه،مقدار میوه چیده شده درون دستگاه از7الی14 ساعت متغیر می باشد.

در آمد کار با دستگاه خشک کن صنعتی سه کابین ماشین سازی طیب لی:

باغداران ، کشاورزان اگر شما قصد کارآفرینی خانگی دارید، یا قصد دارید به عنوان شغل دوم درآمدی جدید را ایجاد کنید، یکی از بهترین شغل ها در حال حاضر تولید میوه و سزیجات خشک است. خشک کردن محصول منجر به افزایش ماندگاری آن محصول می شود و این فرصت مناسبی برای داشتن یک درآمد خوب و کم خطر است.

شما می توانید با اندک سرمایه گذاری تقریبا می توان گفت بدون ریسک یک درآمد عالی از این مدل دستگاه خشک کن میوه و سبزی صنعتی داشته باشید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

اشتغالزاییخرید خشک کن کم مصرفخرید خشک کن میوه و سبزی ایرانیخرید میوه خشک کن گازیخشک کردن میوه با دستگاهدستگاه سبزی خشک کن خانگیسبزی خشک کن و میوه خشک کنمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *