فروش دستگاه خشک کن انواع انگور | شرکت طیب لی


فروش دستگاه خشک کن انواع انگور | شرکت طیب لی

انگور به عنوان ” ملکه میوه ها ” مشهور است و به سه نوع براساس رنگ قرمز، سبز، و سیاه آبی طبقه بندی می شود. این میوه لذیذ نه تنها مزه خوبی دارد بلکه بسیار مفید و حاوی ویتامین ث،است انگور شکر ساده ای است که انرژی فوری و آنتی اکسیدان ها را فراهم می کنند که ضد التهاب هستند.

خواص انگور

ترکیبات شیمیایی انگور:

برگ مو حاوی ساکارز ، لوولز Levulose ، اینوزیت Inosite ، مواد نشاسته ای و تعدادی اسیدهای آلی است.

غوره دارای اسیدهای آلی مانند اسید مالیک ، اسید فرمیک ، اسید سوکسینیک Succinique Acid ، اسید اگزالیک ، اسید گلوکولیک Glucolique Acid و قند می باشد.

دم خوشه انگور دارای تانن ، مواد رزینی ، تارتارات پتاسیم و اسید های آلی است.

همانطور که پیش‌تر هم  به آن اشاره کردیم انگور دارای خواص بی‌شماری است که جنبه درمانی و زیبایی دارند از این رو لازم است مصرف این میوه لذیذ را در برنامه غذایی خود بگنجانید. در ادامه به بررسی چند مورد از مهم‌ترین آنها خواهیم پرداخت.

تقویت و تحکیم استخوان

انگور انواع مختلفی دارد که همگی برای رشد و تحکیم استخوان‌ها مفید هستند اما میزان ویتامین کا موجود در انگور سبز بیشتر از سایر انگورهاست بنابراین اگر به دنبال منبع غنی از ویتامین کا و کلسیم هستید مصرف انگورر سبز را به شما توصیه می‌کنیم.

ضد سرطان

پزشکان انگور را به نوعی بمب آنتی اکسیدان و منابع غذایی مفید در مهار انواع سرطان می‌دانند. بیشترین میزان آنتی اکسیدان نیز در پوست و هسته انگور قرار دارد.

میزان هزینه مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه خشک کن انگور:

طبیعتا یکی از مهم ترین معیارها برای خرید میوه خشک کن ، هزینه و قیمت آن محصول است که بسته به نوع دستگاه، برند و ویژگی های آن متغیر خواهد بود.

یکی از مسائلی که بیشتر افراد با آن سر و کار دارند تولید صدا در دستگاه های میوه خشک کن است. در این راستا باید گفت که به دلیل وجود فن در این دستگاه میزانی از این تولید صدا طبیعی و اجتناب ناپذیر است. با این حال شما می توانید با توجه به مدلی که انتخاب می کنید بر روی نوعی از میوه خشک کن دست بگذارید که تولید صدای آن در حداقل شکل ممکن باشد. با این حال بد نیست اشاره کنیم که دستگاه های میوه خشک کنی که دارای جریان افقی هستند به مراتب صدای کمتری از نمونه هایی با جریان عمودی تولید می کنند. در نهایت نیز بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که بهتر است به دنبال مدل هایی باشید که لوازم جانبی آنها قابل شست و شو باشند.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

خرید میوه خشک کنخشک کنخشک کن خانگیخشککن سبزیسبزی خشکسبزی خشک کنمیوه خشکمیوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *