فروش تجهیزات خشک کردن میوه و سبزی


تجهیزات خشک کردن میوه و سبزی با ماشین سازی طیب لی

اگر قصد این را دارید که یک خط تولید داشته باشید که در آن میوه و سبزیجات را خشک نمائید در ابتدا بایستی به این نکته توجه کنید که چه میزان بودجه برای این کار دارید. تقزیبا همین یک مورد مشخص میکند که شما برای شروع راه اندازی این خط تولید به چه دستگاه هایی نیاز دارید .

تاسیس یک کارگاه میوه خشک کنی می توان برای بسیاری از افراد سود آور باشد چرا که در کشور ایران با توجه به منابع فراوان وارد شدن به صنعت میوه های خشک شده بسیار مفید و سود آور است

عوامل موثر در ویژگی یک دستگاه خشک کن خوب و مناسب؟؟

یک دستگاه خشک کن باید دارای انواع کنترلر جهت کنترل  زمان و رطوبت باشد این کنترل کننده ها باید بتوانند با دقت بالایی میزان و زمان و رطوبت را اندازه بگیرند تا بتوان بدون نیاز به دخالت دست میوه ها ی خشک شده را تولید کرد از طرفی باید انتقال حرارت نیز به نوعی باشد که میوه ها نه یسورند و نه مرطوب بمانند بلکه تمام میوه ورودی و چیده شده در تمام سطح سینی بصورت یکنواخت و با درجه ی رطوبت مطلوب خشک شود.

شاید چیزی که بیشتر ما نمی‌دانیم این است که تقریبا همه‌ی میوه‌ها را می‌توان خشک کرد و در آینده استفاده کرد. تنها باید بدانید که چطور بهترین میوه‌ها را انتخاب کنید و آن ها را به بهترین نحو ممکن خشک کنید که این  آموزش خشک کردن میوه و سبزی یکی از خدماتی است که گروه ماشین سازی طیب لی در 10 سال خدمات پس از فروش خود و پشتیبانی خود به شما ارائه می دهد.

یک دستگاه خشک کن خوب و مناسب باید توانایی خشک کردن میوه ها را به صورت کاملا یکنواخت داشته باشد و برای این کار باید دستگاه بتواند به خوبی خط جریانی را در داخل دستگاه کنترل نماید.

شرکت ماشین سازی طیب لی، دستگاه های خشک کن میوه و سبزی  را در ظرفیت های مختلف صنعتی ، نیمه صنعتی و خانگی طراحی و تولید کرده است.

میوه خشک جز تنقلات گرانقیمت بوده و اکثرا در میوه فروشی ها و آجیل فروشی های لوکس و با قیمت مناسب عرضه می شود.

دانستن علم تولید و دستیابی به آن و اگاهی از نیاز بازار اصلی ترین شرط ورود به عرصه تولید در هر زمینه ای است بویژه در حوزه صنایع غذایی و صنایع تبدیلی در کنار اینها برنامه ریزی برای تولید شرط اصلی موفقیت است به عنوان مثال برخی از میوه ها فصلی هستند و در سایر فصل ها وجود ندارند که باید با برنامه ریزی در فصل شان به میزان کافی اقدام به تهیه و خشک کردن آنها کرد تا در مواقع دیگر از سال نیز به مقدار کافی از آن میوه خشک را داشته باشیم و این یعنی علم تولید و برنامه ریزی برای تولید .

شزکت ماشین سازی طیب لی:

تمام مواد اولیه مورد استفاده در کارخانه ماشیمن سازی طیب لی از بهترین مواد موجود در بازار می باشند که کمک بسیاری در بالا بردن کیفیت نهایی این دستگاه ها دارد. خشک کردن میوه در این دستگاه به این صورت میباشد که تمام نقاط دستگاه و همه ی سینی های آن به یک انداره خشک میشوند و به اصطلاح سیرکولاسیون دستگاه های خشک کن کاملا استاندارد میباشد. تعداد سینی ها در هر کدام از دستگاه ها مختلف میباشد، دستگاه های بزرگ تر از تعداد سینی های بیشتری برخوردار هستند.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

آموزش نحوه خشک کردناشتغال زاییتجهیزات خشک کردن میوهحرید دستگاه خشک کنخرید خشک کن میوه بصرفهخرید خشک کن میوه و سبزی ایرانیمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *