فروش بهترین دستگاه سبزی خشک کن صنعتی


فروش بهترین دستگاه سبزی خشک کن صنعتی

یک دستگاه میوه خشک کن دارای چندین سبد  می باشد. منبع تغذیه به المنت حرارتی و فن مجهز می باشند. با استفاده از انرژی برق، المنت ها داغ شده و با استفاده از فن حرارت و گرما به صورت یکنواخت در تمامی طبقات دستگاه میوه خشک کن هدایت می شود. و میوه ها بدون اینکه پخته شوند آب میان بافتی خود را از دست میدهند و به آرامی خشک  می شوند، با خشک شدن آب میان بافتی دیگر فضایی برای رشد میکروب، قارچ و کپک ها باقی نمی ماند.

شاید در وحله ای اول با خود فکر کنید به سرمایه زیادی احتیاج است برای راه انداری خط تولید میوه خشک. باید خدمت شماعرض کنم که در این زمینه ما راه حل های زیادی مطرح نموده اید. سعی و تلاش ما همواره در جهت افزایش اشتغالزایی و کارآفرینی می باشد و ما برای شما این مسیر و مقدمات لازم را فراهم می نماییم که بتوانید بهترین دستگاه های خشک کن را خریداری نمایید. شما می توانید در شروع کار دستگاه های دست دوم با نصف قیمت دستگاه نو خریداری نمایید. ما این تضمین را به شما خواهیم داد تمیزی ترین دستگاه های خشک را به شما معرفی نماییم بدون آنکه خرابی داشته باشد و یا قطعات آن معیوب شده باشد. تمام دستگاه های خشک کن زیر نظر و تایید تیم فنی ما قرار می گیرند.

 

بسته بندی میوه خشک:

برای بسته بندی میوه خشک برای بازار های صادراتی این محصول باید برخی از استاندارد ها و مجوز ها را داشته باشد.

برای صادرات میوه خشک باید از سازمان ها و ادارات مختلف مجوز های لازم گرفته شود یکی از این ارگانها بهداشت است که یک کارگاه تولید و بسته بندی میوه خشک برای صادرات محصول خود باید مجوز های مربوطه را از این ارگان دریافت کند

بسته بندی محصولات به شدت در فروش آنها موثر است میوه خشک هم یکی از محصولات صادراتی است که اگر در صنعت بسته بندی این محصول اقدامات لازم صورت گیرد می تواند زیر گروه کالا های صادراتی غیر نقتی ارز آوری بسیار مناسبی برای کشور داشته باشد.

دستگاه خشککن:

دستگاه خشک کن میوه از ماشین آلات آماده سازی محصول  است ونحوه کار میوه خشک کن و سبزی خشک کن کلا اینگونه است که با تخلیه رطوبت میوه‌ها و سبزی ها بدون اینکه میوه مواد مغذی و ویتامین‌های خود را از دست بدهد، آنها را خشک می‌کند.

ولی خرید میوه خشک به دلیل قیمت بالای آن آنچنان به صرفه نیست که شما آن را خرید کنید و به عنوان فروشنده بخواهید آن  را در بازار توضیع کنید چرا که تولید کننده هایی که خود دستگاه خشک کن میوه و سبزی دارند درحال توید این میوه و سبزی های خشک هستند و میتوانند به قیمت خیلی پایینتر آن را به بازار هدف عرضه نمایند.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *