فروش انواع دستگاه خشک کن صنعتی


ویژگی های انواع دستگاه خشک کن صنعتی ماشین سازی طیب لی

خواص میوه خشک بسته به نوع آن متفاوت است. با این حال، بیش‌تر میوه‌های خشک که معمولا در سراسر جهان یافت می‌شوند مزایای مشابهی دارند..

برخی از مزایای میوه ها ی خشک شده عبارتند از:

 سلامت قلب و عروق

افزایشسیستم ایمنی بدن

تقویت استخوان

جلوگیری از کم خونی

درمان یبوست

درمان مشکلات گوارشی

انواع مختلف میوه در سراسر جهان وجود دارد، اما هر میوه‌ای را نمی‌توان به میوه‌ی خشک تبدیل کرد. جالب است بدانید بسیاری از میوه‌هایی که معمولا خشک می‌شوند  به راحتی در سراسر دنیا در دسترس هستند.

مهم است بدانید که هر نوع میوه‌ای برای خشک کردن و درست کردن چیپس میوه مناسب نیست. پس اولین مرحله این است که میوه‌های مناسبی را برای خشک کردن انتخاب کنید

دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:

1- دستگاه خشک کن مینی کابین به ظرفیت متوسط ورودی 45 کیلوگرم

2-دستگاه خشک کن تک کابین به ظرفیت متوسط ورودی150 کیلوگرم

3-دستگاه خشک کن دو کابین به ظرفیت متوسط ورودی 300کیلوگرم

4-دستگاه خشک کن سه کابین به ظرفیت متوسط ورودی 450 کیلوگرم

خشک کردن میوه و سبزی در گذشته به صورت سنتی انجام می گرفته، به این صورت که با قرار دادن محصول جلوی نور آفتاب،  محصول خشک می شد. علاوه بر اینکه زمان زیادی مصرف می شد، اصول بهداشتی نیز بصورت کامل رعایت نمی شد.

روش خشک کردن میوه با دستگاه های خشک کن میوه و سبزی صنعتی ماشین ستزی طیب لی:

برای خشک کردن میوه های که  می خواهید آن ها را به بازار چه داخلی ویا خارجی عرضه نمایید ابتدا میبایست میوه‌هایی که برای خشک کردن انتخاب کرده‌اید را زیر شیر آب سرد بگیرید و به آرامی آن‌ها را از هرگونه آلودگی پاک کنید سپس پس از مرحله گند زدایی نوبت به پوست گیری و هسته گیری میوه میرسد که شما میتوانید با استفاده از تجهیزات و لوازم جانبی(هسته گیر اهرمی و دستی ،پوست کن دستی ویا برقی ویا …)که مشاورین ذبده گروه ماشین سازی طیب لی به شما پیشنهاد میدهند این امر را آسان تر و با سرعت بسیار بیشتر انجانم دهید.

مرحله ی بعذ از  پوست گیری و هسته گیری ،مرحله ی اسلایس هست که شما می بایست برای خشک شدن هر چه بهتر محصول و پر طرفدار بودن آن شما باید از اسلایسر های دستی ماشین سازی طیب لی استفاده کنید تا محصول یکنواخت در بیاید.

فرآیند خشک شدن میوه با استفاده از دستگاه های خشک کن میوه  سبزی صنعتی ، معمولا چندین ساعت به طول می‌انجامد و این مسئله اجتناب‌ناپذیر است. پس یادتان باشد که هرگز برای سرعت بخشیدن به این فرآیند درجه حرارت دستگاه خشک کن را زیاد نکنید. چون در این حالت میوه‌ها می‌سوزند و یا شکل ظاهری آن ها بشدت بهم ریخته و زحمات شما هدر می‌رود.

روش خانگی خشک کردن میوه ها

خشک شدن میوه‌ با کمک این روش از طریق تابش مستقیم نور خورشید شکل می گیرد. این شیوه‌ خشک شدن میو‌ه‌ها از نظر بهداشتی اصلا مناسب نبوده و استفاده از آن می تواند علاوه بر تغییر طعم میوه ها، باعث آلودگی آن ها نیز بشود. روش خشک کردن میوه با استفاده از نور آفتاب باعث می شود میوه ها در معرض انواع آلودگی، باد، باران، گرد و خاک و… قرار بگیرند.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید خشک کنخرید دستگاه خشک کن میوه گازیدستگاه خشک کن سبزی ارزانراه اندازی میوه خشکشغلمیوه خشک کن خانگیمیوه و سبزی خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *