فروش اقساطی دستگاه میوه خشک کن


فروش اقساطی دستگاه میوه خشک کن-ماشین سازی طیب لی

میوه های خشک یکی از جذاب ترین و با مزه ترین خوراکی های گرانقیمت هستند که به خوبی در این چندین ساله جای خود را در بین خانوار باز کرده و البته درست است که هنوز میزان مصرف آنها پایین است اما با همین مقدار مصرف هم عده زیادی در حال فعالیت تولیدی در این حوزه و عده بسیاری نیز عاشق ورود به آن هستند. برای ورود نیاز به خرید دستگاه خشک کن میوه  است تا بتوان کار را آغاز کرد.

هر شغل و حرفه ای نیاز به ابزار و لوازم مخصوص خود دارد تا بتوان آن کار را شروع کرد. تولید میوه خشک در انواع مختلف هم نیاز به خرید دستگاه خشک کن میوه در انواع گوناگون با توجه به نیاز فرد داشته تا بتوان این شغل زیبا را با بهترین و ایده آل ترین شرایط آغاز کرد.

قاعده خشک کردن به این صورت است که مواد غذایی دارای آب هستند و باکتری های موجود در آب غذاها ،سبب پوسیدگی و فساد انها میشود .خشک کردن آب غذاها ، سبب از بین رفتن باکتریهای فعال شده و طول عمر ماده غذایی را افزایش میدهد.

عملکرد دستگاه خشککن:

این دستگاه با گرفتن آب میان بافتی مواد غذایی آنها را بدون پخت خشک میکند.این دستگاه به شیوه کاملا بهداشتی میوه ،سبزیجات و مواد غذایی شما را خشک کرده تا بتوانید از آنها به عنوان تنقلات سالم یا میان وعده در تمام فصول استفاده نمایید .در ضمن عملکرد این وسیله بدین صورت است که هوای گرم با استفاده از  فن مجهز در درون دستگاه به چرخش در می آید و تمام مواد غذایی را بصورت یکنواخت خشک میکند.

در بازار، محصولات میوه خشک را به صورت فله‌ای یا در بسته‌بندی‌های متفاوت ارائه می‌دهند. این محصولات طرفداران زیادی دارند؛ اما نکته اصلی اینجاست که این محصولات از نظر سلامت و کیفیت اعتبارسنجی نشده‌اند و قیمت‌های در نظرگرفته شده برای آنها بسیار بالا و غیر معقول است.

نگهداری میوه و سبزی خشک شده بسیار آسان است و چون حجم آن کم شده است فضای بسیار کمی را برای نگهداری اشغال میکند .

دستگاه های خشک کن از دستگاه هایی بود که توانست به تنهایی برای هزاران نفر در سرتاسر ایران اشغال به وجود آورد و توانسته برای افرادی که بدون نیاز به هیچ سرمایه کلانی و هیچ علمی و یادگیری خاصی می توانند ثروت آفرینی کنند برای خود و افراد دیگر. دستگاه های خشک کن وظیفشون خشک کردن مواد غذایی است و این امکان و توانایی را دارند که هر نوع مواد غذایی که به ذهن شما میرسه را خشک می کنند و هیچ محدودیتی ندارند. دستگاه های خشک کن برای هر فردی با هر میزان سرمایه و علم مناسب است چون تنها کاری که افراد باید انجام دهند، قرار دادن محصول در دستگاه است و بتوانند آنها را در سینی بچینند و بعداز خشک کردن آنها را از سینی خارج نمایند.

مصرف دستگاه خشک کن:

این دستگاه را میتوان براحتی در اشپزخانه ، گوشه تراس، پارکینگ و غیره قرار داد . مصرف برق در این مدل خشک کن میوه بسیار پایین است و کاربر به راحتی و بدون نگرانی از مصرف برق انرا ساعت ها روشن نگه دارد ؛ اگر به صورت ساده بخواهیم مثالی برای مصرف برق دستگاه خشک کن میوه و سبزی بیاوریم باید بگوییم چیزی معادل یک لامپ مهتابی مصرف دارد .

با توجه به معیار های فوق و قیمت روز لوازم و مواد خام اولیه در بازار قیمت روز میوه خشک کن ها تعیین میشود .

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

تجهیزات خشک کردن میوهچگونگی خشک کردن میوهخرید میوه خشک کن و سبزی خشک کنخرید میوه و سبزی خشک کن خانگیخشک کنخشککن سبزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *