فروشگاه دستگاه خشک کن در تهران


فروشگاه دستگاه خشک کن میوه و سبزی در تهران

میوه‌ تازه مقادیر زیادی فیبر، ویتامین و مواد معدنی دارد و حجم زیادی از آن را آب تشکیل می‌دهد. با خشک کردن میوه از حجم آب آن کاسته می‌شود؛ اما تقریبا تمام فیبر، ویتامین و مواد معدنی آن حفظ می‌شود .

میوه های خشک شده با دستگاه خشک کن تقریبا تمام محتواى آب آن از طریق روش خشک کردن میوه حذف شده است. میوه در طى این فرایند منقبض کوچک و پرانرژى مى شود.

خشک شدن یکنواخت میوه:

این نکته را در نظر بگیرید که نباید میوه ها را خیلی خشک کرد. رطوبت مناسب در مورد اکثر برگه ها 10 تا 20 درصد است.

گاهی اوغات میوه ها به طور یکنواخت خشک نمیشود یعنی بخش هایی از میوه ممکن است حاوی رطوبت بیشتر و بخش های دیگر حاوی رطوبت کمتر باشد.
پس ممکن است میوه های مرطوب در معرض کپک زدگی یا هجوم حشرات قرار بگیرند. یکنواخت کردن رطوبت این مشکل را بر طرف میکند. برای این امر می بایست شما زا دستگاه های خشک کنی استفاده کنید که دستگاه قابلیت خشک کردن تمام محضول را در تمام نقاط دستگاه دارا باشد.

خواص میوه خشک شده:

میوه چه تازه باشد و چه خشک مغذی است. هر دو شکل میوه دارای ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر هستند. با این حال خشک کردن میوه بسیاری از مواد مغذی و همچنین کالری را تغلیظ می کند.

میوه خشک شده را مى توان براى مدت بسیار طولانى تر از میوه هاى تازه نگهدارى کرد و به ویژه در سفرهاى طولانى که یخچال در دسترس نیست میوه خشک شده مى تواند یک میان وعده مفید باشد.

میوه های خشک همچنین حاوی فیبر بیشتری هستند و نسبت به میوه تازه مقدار بیشتری از آنتی اکسیدان ها به نام فنول را دارا می باشند. فیبر با بیماری های قلبی، چاقی و برخی از انواع سرطان مبارزه می کند.
فنول ها نیز به مبارزه با بیماری های قلبی، دیابت، انواع مختلفی از سرطان و بیماری های دژنراتیو مغزی کمک می کنند.

کار با دستگاه خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی:

بعد از خرید دستگاه های خشک کن میوه و سبزی شما باید بتوانید به خوبی با آن ها کار کنید و تمامی ویژگی های آن را بشناسید چرا که بدون آموختن این موارد خرید بهترین دستگاه نیز برای شما مفید نخواهد بود.

خریداران می توانند با توجه به نیاز و بودجه ی در نظر گرفته شده بهترین و با کیفیت ترین دستگاه را به صورت آنلاین یا حضوری از شرکت ماشین سازی طیب لی خریداری کنند.

می توانید با استفاده از دستگاه میوه خشک‌کن خانگی ماشین سازی طیب لی  به طور کامل میوه های مختلف  و سبزیجات مختلف را خشک کنید. با این کار از سلامت میو‌ه‌های خشک شده و سبزی های خشک شده نیز مطمئن خواهید بود.
این صنعت(خشک کردن میوه)می تواند یکی از راه های کسب درآمد بسیار عالی باشد یعنی علاوه بر زود بازده بودن ،این صنعت ریسک کمی هم دارا می باشد و دوره ی بازگشت سرمایه کمی هم دارد.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

اخبار

بهترین خشک کن خانگیتجهیزات خشک کردن میوهخرید بهترین دستگاه خشک کنخرید دستگاه خشک کن میوه گازیخرید دستگاه سبزی خشک کن ارزانخرید میوه خشک کن با کیفیتراه اندازی کارگاه میوه خشک کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *