فرآیند تولید پودر میوه -ماشین سازی طیب لی


فرآیند تولید پودر میوه -ماشین سازی طیب لی

پودرها ی میوه دارای کاربردهای وسیعی در صنایع غذائی هستند.از جمله کار بردهای آن میتوان موارد زیر را نام برد:
• استفاده در غذای کودک جهت افزایش ارزش غذایی و بهبود طعم
• کاربرد در تهیه ماست و بستنی میوه ای جهت تنوع بخشیدن به محصولات
• انواع مربا ، مارمالاد ، ژله و پودینگ میوه ای
• تهیه انواع تافی و آبنبات و شکلات میوه

فراوری میوه برای پودر میوه خشک:

معمولا در فراوری میوه ها، تولید کنسانتره و آب آن مورد توجه خاص می باشد، ولی غالبا بازار کنسانتره ها و آب میوه ها در داخل و خارج از کشور دچار نوسانات زیادی می شود و بعلت کوتاه بودن نسبی زمان ماند آن، ضایعات زیاد و خسارات بسیار بالایی را بر تولیدکنندگان آن وارد می سازد به این دلیل تولید پودر میوه موجب جلوگیری از هدر رفتن آن میشود . روش خشک کردن و پودر کردن در صنایع غذایی یکی از بهترین و قدیمی ترین روشهای نگهداری مواد غذائی است.در این روش هزینه عمل آوری نسبت به سایر روشها کمتر بوده و پس از عمل آوری ، نگهداری محصولات نیازی به تاسیسات برودتی و سردخانه و غیره ندارد.

سپس این محصول خشک شده کاملا آسیاب شود
لازم به تذکر است که آسیاب کردن اسلایس های خشک شده روش مناسبی برای تهیه پودر میوه نیست و حتما باید خمیر میوه تازه تهیه شده و خمیر در خشک کن رطوبت خود را از دست بدهد و سپس آسیاب شود.

طرز ساخت یک دستگاه خشک کن خوب

طرز تهیه و ساخت خشک کن ها با یکدیگر متفاوت هستند و روش ساخت متفاوتی با هم دارند مثلا خشک کن ها به چند دسته تونلی و خشک کن پنوماتیک ،خشک کن دوار یا خشک کن مایع،خشک کن خورشیدی یا خشک کن کابینتی تقسیم میشوند که روش ساخت و ظرفیت همگی با هم متفاوت است اما در نهایت همگی انها کار خشک کردن را انجام میدهند با ظرفیت ها و قیمت های مختلف و حتی کیفیت های مختلف که برخی از سازنده ها بخاطر ندادن اطلاعات کافی به خریدارن خود باعث گمراهی بیشتر آن ها و انتخاب دستگته نامناسب میشوند که در ادامه بیشتر راجب این قضیه توضیح خواهیم داد.

بعد از دودوتا چهارتا کردن سرمایه ی خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی و تجهیزات و میوه تازه نوبت آن رسیده است که دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی مناسبی را با تحقیقات مکفی برگزینید تا در طول مسیر علاوه بر داشتن آموزش ها و پشتیبانی از طرف شرکت سازنده،بتوانید محصولی با کیفیت  را ارائه دهید.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که برای سلامتی خود و خانواده تان ارزش قائلید و قصد دارید از میوه های خشک شده به عنوان درآمدی در منزل و یک حرفه از آن بهره ببرید و در کنار آجیل و خشکبار از میوه خشک شده هم استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی ماشی سازی طیب لی است.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

خرید خشک کن کم مصرفخرید میوه خشکخرید میوه خشک کن خانگیخشک کنخشک کن میوه و سبزی خانگیخشککن خانگیسبزی خشککنمیوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *