دستگاه خشک کن سه کابین

طریقه ی خشک کردن سیب در دستگاه خشک کزدن ماشین سازی طیب لی

همانطوریکه می دانید سیب خشک فایده های زیادی دارد و یکی از خوردنی های سالم و مغذی است که امروزه با آمدن دستگاه ها ی خشک کن میوه و سبزی این کار به آسانی انجام می شود و علاوه بر بحث لذیذ بودن خوراکی این میوه، این صنعت(خشک کردن میوه و سبزی به وسیله دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی ماشین سازی طیب لی) تبدیل به یکی از صنعت های موفق ایرن گردیده است.البته این اتفاق در صورتی می افتد که شما با مشاورین و مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی همراه بوده و چم و خم های این کار را فراگیرید.

اکنون گام به گام  طریقه خشک کردن آن را  یاد بگیرید.

چگونه؟

بخش اول: تهیه ی سیب مناسب خشک کردن به قیمت مناسب

درست است،ما برای خشک کردن و کسب سود بیستر نباید از میوه های لوکس و درجه یک استفاده کنیم،برای افزایش سود در آمد در این حرفه می بایست شما اول تحقیق کرده و مکان هایی مثل تره بار،باغداری ها،سردخانه ها و… را پیدا کرده و سیب هایی که کمی لک دار هستند و یا یخ زده اند یا باران خورده و یا….

که به نصف یا یک سوم قیمت سیب معمولی حساب میشود تهیه نمود.

بخش دوم:پوست گیری سیب

این بخش دست خودتان هست شما میتوانید سیب های خود را بدون پوست و یا با پوست خشک کنید که هردو مشتریان خاص خود و قیمت خاص خود را دارند باید توجه داشت که پوست سیب دارای مقدار زیادی فیبر است و خواص زیادی دارد، اما میوه‌هایی مانند سیب وقتی پوست گرفته شود بهتر خشک خواهند شد.

پس ابتدا سیب‌ها را بشویید و در صورتی که لکه دارند، قسمت‌های لکه دار را جدا کنید.شما می توانید به وسیله ی پوست کن دستی یا برقی که از ماشین سازی ظیب لی تهیه می کنید به راحتی این کار را انجام دهید.

بخش سوم:هسته گیری سیب

این بخش مانند بخش قبلی دل بخواهی می باشد اما این واضح می باشد که اگر هسته ی سیب را جدا کنید خشک شده ی آن در دستگاه خشک کن بسیار لذیذ تر و خوشمزه تر می باشد.شما میتوانید به وسیله ی هسته گیر اهرمی و یا هسته گیر دستی ماشین سازی طیب لی  این کار را به سهولت و سرعت بالاتر انجام دهید.

بخش چهارم:اسلایس سیب  واستفاده از مواد نگهدارنده

سیب‌ها را به صورت حلقه حلقه یا تکه‌های نازک به وسیله اسلایسر دستی ماشین سازی طیب لی  برش بزنید، استفاده از این وسیله باعث می شود تا  اندازه برش‌ها یکسان باشد تا سیب‌ها به طور یکنواخت خشک شوند.حتما در منزل تجربه این را دارید که پس از اسلایس و برش میوه هایی همچون سیب،موز ویا… میوه رنگ سفید و طبیعی خود را از دست داده و به اصطلاح تغییر رنگ می دهد.این امر در زمان اسلایس برای خشک کردن میوه نیز اتفاق می افتد که با راهنمایی ها و آموزش های مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی می توانید از افتادن این اتفاق جلوگیری کنید و رنگ اصلی میوه را حفظ کنید.

بخش پنجم:چیدن اسلایس ها داخل دستگاه خشک کن میوه و سبزی

بعد از سپری کردن مرحله ی قبلی و اسلایس و  استفاده از مواد نگهدارنده ،اکنون شما میتوانید اسلایس ها را  بروی سینی دستگاه چیده و در دستگاه خشک کن میوه و سبزی خود قرار دهید.

بخش ششم:تنظیم زمان و دمای دستگاه خشک کن

شما میتوانید دما وزمان دستگاه را با توجه به آموزش هایی که از قبل از مهندسین طیب لی دیده اید تنظیم کنید

و اجازه دهید دستگاه کار خود را با توجه به دما و زمان انجام دهد.در پایان کار دستگاه خود خاموش میشود .

بخش هفتم:خالی کردن میوه خشک داخل دستگاه و بسته بندی محصول خشک شده

اکنون نوبت آن رسیده شما محصول خشک شده خود را به سرعت جمع آوری کرده و در بسته بندی های دلخواه ،بسته بندی کنید و به وسیله ی دستگاه دوخت ماشین سازی طیب لی لبه ی بسته بندی آن را پرس کنید تا رطوبت وارد و خارج نشود.

شما میتوانید برای افزایش سود در فروش سیب های خشک را که در فصل فراوانی سیب خشک کرده اید به سردخانه منتقل کنید و در زمان کمبود این میوه آن را به بازار عرضه کنید تا سود بیشتری حاصل شما گردد.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

 

 

 

 

آموزش ها

آموزش نحوه خشک کردنچگونگی خشک کردن سیبخرید خشک کن سبزی صنعتیخرید میوه خشک کن با کیفیتخشک کردن میوه و سبزیخشک کن سیبسیب خشک مرغوبمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *