طرز خشک کردن میوه

توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی یکی از به صرفه ترین راهکارهای اشتغال پایدار و بومی در مناطق روستایی است که باعث عدم مهاجرت بی رویه از روستا به شهر، کاهش ضایعات محصولات کشاورزی، افزایش ارزش افزوده محصولات و پیشرفت اقتصادی – اجتماعی مناطق روستایی می شود.

توسط دستگاه خشک کن میوه کابینی انواع میوه ها(سیب، موز، توت فرنگی، آناناس، نارگیل، پرتقال، لیمو، گلابی، آلو، هندوانه، توت، کیوی و…)، صیفی جات(سیب زمینی، پیاز، کدو و…)، سبزیجات، گوشت، ماهی، میگو، کشک، گیاهان دارویی و … را می توان خشک کرد و تنها تنظیمات دستگاه برای هر محصول متفاوت است.

در صورتی که حجم میوه، سبزی یا صیفی جات، بالا باشد می توان از دستگاه های خشک کن تونلی استفاده کرد. این دستگاه به صورت سفارشی و با توجه با ظرفیت تولید محصول ساخته می شود.

یکی از سازندگان موفق و بنام در حوزه دستگاه های خشک کن، شرکت ماشین سازی طیب لی است. این شرکت به صورت تخصصی روی دستگاه های خشک کن کار می کند و  تمامی دستگاه هایی که برای راه اندازی خط تولید و بسته بندی میوه خشک نیاز است را با کیفیت بسیار بالا ارائه می کند.

خدمت ویژه این شرکت ارائه مشاوره رایگان به افرادی است که علاقه مند ورود به کار تولید میوه خشک در سطوح مختلف هستند.

یکی از مزایای استفاده از دستگاه میوه خشک کن جلوگیری از هدر رفتن آنها می باشد. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که گاهی با پوسیدگی میوه ها مواجه می شوید و به دنبال راه حلی می باشید تا از  هدر رفتن آنها جلوگیری کنید. با استفاده از این دستگاه می توانید میوه ها را به چیپس  های خشک تبدیل کنید. با این کار به راحتی می شود مدت زمانی طولانی از آنها استفاده کرد بدون اینکه پوسیده شوند و یا کپک بزنند. همچنین این راهکار کمک می کند تا مواد مغذی و ویتامین ها ی میوه ها نیز حفظ شود و ارزش غذایی خود را داشته باشند.

چه میوه هایی را می توان خشک کرد؟

اگر بخواهیم خلاصه و مفید این پرسش را پاسخ دهیم این است که تمام میوه ها را می توان به راحتی خشک کرد؛ از سیب و موز کیوی گرفته تا هلو و گلابی و خرمالو و…

خشک کردن میوه و خوش رنگ ماندن آنها

برای خشک کردن میوه و داشتن میوه های خوش رنگ، در ابتدا باید کارهایی را انجام دهید که در ادامه به صورت خلاصه طرز تهیه میوه خشک را بیان می کنیم.

اگر مایل هستید با طرز تهیه میوه خشک به طور کامل آشنا شوید نکات زیر را به طور کامل رعایت کنید.

میوه ها را با آب سرد بشویید و سپس آن را به آرامی خشک کنید.

میوه را داخل آب نمک قرار دهید. محلول آب نمک تهیه کنید 6 قاشق غذاخوری نمک را در 5/3 لیتر آب حل کنید و میوه ها را در آن قرار دهید.

بر روی برش های سیب کمی آبلیمو بزنید؛ این کار از سیاه شدن سیب جلوگیری می کند.

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

دسته‌بندی نشده

بهترین دستگاه خشک کنخرما خشکخرید سبزی و میوه خشکسبزی خشکسبزی خشککنمیوهمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *