طرز استفاده از دستگاه خشککن


طرز استفاده از دستگاه خشککن ماشین سازی طیب لی

برای کاهش دادن رطوبت داخل بافت میوه ها آن ها را در زیر نور آفتاب می گذاشته اند و با این کار شرایط برای رشد قارچ ها از بین می رفته و میوه ها دیگر کپک نمی زدند

البته راه های دیگری نیز برای نگه داری مانند ترش کردن و شور کردن نیز وجود داشته البته به دلیل این که طعم میوه ها را تغیر می داده اند چندان طرفدار نداشته است لذا از این روش های نگه داری از میوه ها استفاده نمی شده و تنها برای سبزی ها و صیفی ها استفاده می شده است.

انواع خشک کن:

دستگاه خشک کن با مکانیزم های متفاوتی ساخته می شود. دستگاه های خشک کن کابینی، تونلی، روتاری و وکیوم از انواع خشک کن هایی است که در شرکت  ماشین سازی طیب لی و برای صنایع مختلف شیمیایی، بهداشتی و غذایی تولید می شوند.

میوه های خشک همچنین حاوی فیبر بیشتری هستند و نسبت به میوه تازه مقدار بیشتری از آنتی اکسیدان ها به نام فنول را دارا می باشند. فیبر با بیماری های قلبی، چاقی و برخی از انواع سرطان مبارزه می کند.
فنول ها نیز به مبارزه با بیماری های قلبی، دیابت، انواع مختلفی از سرطان و بیماری های دژنراتیو مغزی کمک می کنند.

میوه خشک ماشین سازی طیب لی:

در این بازار شما می‌توانید انواع میوه‌های خشک را از دسته‌بندی آجیل و خشکبار به‌صورت تک میوه یا مخلوطی از میوه‌ها، به مقدار دلخواه از صد گرم تا چند کیلوگرم سفارش دهید. همچنین می‌توانید قبل از ثبت خرید، محصولات را از نظر قیمت، کیفیت و سلامت، مقایسه کنید.

در بازار، محصولات میوه خشک را به صورت فله‌ای یا در بسته‌بندی‌های متفاوت ارائه می‌دهند. این محصولات طرفداران زیادی دارند؛ اما نکته اصلی اینجاست که این محصولات از نظر سلامت و کیفیت اعتبارسنجی نشده‌اند و قیمت‌های در نظرگرفته شده برای آنها بسیار بالا و غیر معقول است.

میوه‌ خشک‌کن‌ها مانند سایر تجهیزات برقی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام مزایای خاص خود را دارد. از این رو، ابتدا باید ویژگی‌ها و قابلیت‌های این دو دستگاه را بررسی و در آخر با هم مقایسه کرد.

مزایای استفاده از دستگاه خشک کن:

از مزایای استفاده از دستگاه های خشک کن، سرعت بخشیدن به امر تولید، رعایت شدن اصول بهداشتی، تولید محصولی با کیفیت بالاتر، کاهش دور ریز و غیره می باشد. شرکت آراد ماشین تمامی دستگاه های مورد نیاز در خط تولید خشک کردن میوه و سبزی را طراحی و تولید می کند.

 برای اینکه میوه خشک شما به صورت یکدست و صاف خشک شود باید از دستگاه میوه خشک کن استفاده کنید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

اخبار

اشتغال زاییبهترین خشک کن خانگیخرید دستگاه خشک کن با ضمانتخرید دستگاه خشک کن سبزیخشک کن برقیخشککن ایرانیمیوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *