طراحی و ساخت دستگاه خشک کن میوه | ماشین سازی طیب لی


طراحی و ساخت دستگاه خشک کن میوه | ماشین سازی طیب لی

تنوع محصولات در ایران بسیار بالاست و نسبت به کشورهای دیگر با قیمت تمام شده پایین تری می توان چیپس میوه تولید کرد. این عوامل سبب شده تا تولید کنندگان علاوه بر، برطرف کردن نیاز بازار داخلی با صادرات این محصول سود خوبی بدست آورند.

با خرید دستگاه میوه خشک کن می توان یک کسب و کار پردرآمد داشت. برای ورود به این کار نیاز به داشتن سرمایه زیادی نیست و در منزل یا یک کارگاه کوچک می توان خط تولید چیپس میوه راه اندازی کرد.

با محاسبه قیمت خرید میوه تازه و تمام هزینه هایی که برای تبدیل آن به میوه خشک نیاز است، به سودآور بودن این کسب و کار پی می بریم.

نرخ فروش و خرید یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی

همچنین نرخ های بیان شده در مورد یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی  و فروش آن  با ظرفیت مشخص توسط تمامی شرکت ها یکسان نیست و می توان با تحقیق بیشتر، به موردی مناسب برای خرید دست یافت..

در حال حاضر فعالیت های تجاری در این بستر به اشکال مختلفی انجام می شود که فروشگاه های اینترنتی یکی از متداول ترین روش ها بوده و عمدتاً برای موارد خرده فروشی مورد استفاده قرار می گیرد.

 پیشنهاد می شود بررسی کنید که در شهر و جغرافیای محل زندگیتان چه محصولاتی تولید می شود، تا با کار روی آن محصول و با هزینه کمتر، بیشترین سود راببرید.

دستگاه خشک کن، اصلی ترین قسمت در زنجیره  تولید میوه خشک است.

چگونه وارد این شغل شویم؟

شما ابتدا باید بدانید که میوه ی خشک با کیفیت چه شرایطی باید داشته باشد و همین طور اینکه نحوه ی تولید میوه خشک چگونه است چرا که اگر به درستی نتوانید میوه های تازه ی خریداری شده ی خود را خشک نمایید نخواهید توانست میوه  یا سبزی خشک مرغوب و با کیفیتی تولید کنید و نخواهید توانست  آن ها را بفروش برسانید لذا ابتدا باید بدانید نحوه ی صحیح خشک کردن چگونه است که مسئله ای بسیار مهم است که به اختصار می توان توضیح داد و لی برای آموزش های بیشتر باید با تلفن مهندسی و مشاورین گروه ماشین سازی طیب لی تماس بگیرید و یا با هماهنگی قبلی در محل کارخانه حضور پیدا کنید.

نباید از این امر مهم قافل شد که قطعاً فعالیت در حوزه ی صادرات با سود چند برابری در مقایسه با فروش داخلی همراه است و خوشبختانه پتانسیل بالایی برای شرکت ماشین سازی طیب لی که فعال در زمینه ی تولید تولید ماشین آلات و دستگاه های صنعتی کشاورزی و فرآوری محصولا ت کشاورزی می باشد  در این زمینه فراهم است.

به طور مثال در خصوص دستگاه خشک کن سبزی و میوه ایران و شرکت ماشین سازی طیب لی  شرایط مناسبی دارید و تا کنون کشورهایی چون تاجیکستان، پاکستان، امارات، ترکیه و سوریه و …. بازارهای شرکت ماشین سازی طیب لی برای صادات این محصول بوده اند و قطعاً این ظرفیت قابلیت توسعه ی بیشتری دارد.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

اشتغال زاییخرید دستگاه خشک کنخرید دستگاه خشک کن با ضمانتخرید میوه و سبزی خشک کن خانگیخشک کنسبزی خشکمیوه خشک شدهمیوه خشککن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *