صنعت خشک کردن میوه و سبزی


آموزش صنعت خشک کردن میوه و سبزی با گروه ماشین سازی طیب لی

استفاده از میوه جات خشک مانند برگ زردآلو، هلو، قیسی، آلو خشک و… در خانواده های ایرانی مرسوم بوده است.از طرفی بسیاری از کارخانه جات تولید لواشک، آلوچه، خشکبار، کمپوت ها و… نیز مصرف بالایی از میوه های خشک را داشته و مواد اولیه خود را خارج از فصل به این روش تامین می کنند.

تهیه میوه خشک و چیپس میوه از میوه‌های تازه،با وجود  فروش کلیه محصولات تولید شده، توجیه اقتصادی بسیار مناسبی دارد.

دستگاه های خشک کن میوه و سبزی شرکت ماشین سازی طیب لی  از عایق هایی در بدنه خود بهره می برند. این عایق ها اولا از ورود حشرات و قارچ ها به داخل دستگاه جلوگیری کرده و همچنین حرارتی را که دستگاه تولید می کند را در آن حفظ می نمایند.

افرادی که قصد ورود به کار در زمینه تولید چیپس میوه را دارند می توانند با بهره‌گیری از اطلاعات و آموزش‌های این فیلم آموزشی، با مجوزهای مورد نیاز این کسب و کار، عملیات کار، بازار فروش، ریسک‌ها و مشکلات و سایر نکات این کسب و کار به خوبی آشنا شوند.

 

برای راه اندازی کارگاه میوه و سبزی خشک کنی  فاکتورهای سیار زیاد و متنوعی را باید برسی کنید از جمله:

  • 1-آیا راه اندازی کارگاه میوه خشک کنی و خط تولید خشک کن میوه و سبزی سودآور هست؟

  • 2-دستگاه ها وتجهیزات مورد نیازی در خط تولید میوه و سبزی خشک کنی

  • 3-تعداد نیرو های لازم برای راه اندازی خط تولید خشک کن میوه و سبزی

  • 4-مساحت لازم برای تاسیس کارگاه میوه خشک کنی

و….

سود سرمایه گذاری در این صنعت:

شما باید توجه داشته باشید میزان سود حاصله از این کسب و کار و این مقدار سرمایه گذاری متناسب با مبلغی می باشد که شما در این کار به عنوان سرمایه قرار داده اید و مسلم است هرچه میزان مبلغ سرمایه گذاری شما بیشتر گردد میزان سود حاصله شما از این شغل و صنعت نیز به تبع بیشتر می گردد.

با وجود آموزش های مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی شما به راحتی می توانید کارگاه میوه خشک کنی راه اندازی کرده و از 0تا100 این کار را از مشاورن ماشین سازی طیب لی کمک گرفته وبه یک سود بسیار عالی دست یابید.

شما به راحتی می‌توانید مواد غذایی خود را در قفسه‌ها و سینی‌های این دستگاه قرار دهید تا آب درون آنها تبخیر شده و خشک شود. در نتیجه ماندگاری بیشتری داشته و طعم و مزه بهتری پیدا کنند. این میوه‌ها سرشار از مواد مغذی هستند و یک میان وعده سالم به حساب می‌آیند.

توجه کنید دستگاه میوه خشک‌کن صنعتی ماشین سازی طیب لی  مشابه با دستگاه میوه خشک‌کن خانگی آن کار می‌کند و عملکرد آنها یکسان است.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

 

اخبار

اشتغالزاییبهترین دستگاه خشک کنچگونگی خشک کردن میوهخرید بهترین دستگاه خشک کنخرید خشک کن سبزی صنعتیخرید دستگاه خشک کن با ضمانتخشک کن سبزیخشک کن میوه و سبزیمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *