صفر تا صد صادرات میوه خشک طیب لی


صفر تا صد صادرات میوه خشک طیب لی

صادرات میوه خشک باعث ایجاد اشتغال و همچنین باعث جلو گیری از به هدر رفتن ضایعات بخش کشاورزی ایران شده است. این ضایعات در بخش کشاورزی که حدود ۳۰ درصد بوده است.
توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی یکی از به صرفه ترین راهکارهای اشتغال پایدار و بومی در مناطق روستایی است که باعث عدم مهاجرت بی رویه از روستا به شهر، کاهش ضایعات محصولات کشاورزی، افزایش ارزش افزوده محصولات و پیشرفت اقتصادی – اجتماعی مناطق روستایی می شود.

میوه خشک چه فوایدی دارد؟ 

خواص میوه خشک از گذشته تا به الان مورد توجه خیلی از افراد بوده است و مورد اهداف پزشکی بوده است. به عنوان نمونه هندی های از خرید میوه خشک شده برای افزایش انرژی، بهبود سیستم عصبی، هضم غذا، درمان سردردهای ناشی از استرس و اضطراب و در ضمن مقابله با بسیاری از بیماری ها استفاده می کردند. به طور کلی بدن انسان در طول سال به میوه های مختلف نیاز دارد اما در هر فصل زمان تمامی میوه ها وجود ندارد، از این رو باید از نوع خشک شده آن ها استفاده کند و از این طریق یم توانند مواد مغذی لازم بدن شان را تامین کنند.

خشکبار باید در مکانی سرد و تاریک نگهداری شود. بسته به نوع خشکبار، این محصولات بین 4 تا 12 ماه در شرایط مناسب قابل نگهداری هستند. در این خصوص دما و رطوبت انبار بسیار مهم است و هر چه دمای انبار کم‌تر باشد، زمان نگهداری محصول بیش‌تر می‌شود. مثلاً اگر دمای انبار 15 درجه باشد، محصول تا یک سال قابل نگهداری است. اما در دمای 25 درجه این زمان به حدود 6 ماه می‌رسد.

محصول درون انبار باید هر دو هفته مورد بررسی قرار گیرد تا از خشک بودن آن اطمینان حاصل شود. هرگاه محصول درون انبار نم‌زده و مرطوب شده باشد باید فوراً مصرف شود یا آن که دوباره خشک شود.

صادرات میوه خشک:

امروزه میوه خشک به یکی از خوشمزه ترین و سالم ترین تنقلات مردم تبدیل شده است اما اکثر مردم تصور می کنند که میوه خشک نوعی خشکبار است در صورتی که کاملا اشتباه است. در واقع میوه خشک نوعی مواد تبدیلی از محصولات کشاورزی است. با توجه به پرطرفدار بودن این نوع تنقلات امروزه شرکت های مختلفی اقدام به تولید میوه های خشک اسلایس شده ی صنعتی نموده اند که کیفیت عالی این محصولات سبب جلب نظر شرکای خارجی شد. این کیفیت و مرغوبیت عالی سبب شد که در حال حاضر میوه خشک به یکی از محصولات برای عرضه در بازارهای صادراتی شناخته شود.

حشک کن های میوه و سبزی را به  طور کلی  را میتوان به دسته های زیر طبقه بندی کرد:

1- دستگاه های خشک کن میوه صنعتی و نیمه صنعتی

2- دستگاه های خشک کن میوه تک کابین

3- دستگاه خشک کن میوه دو کابین

4- دستگاه های میوه خشک کنی خانگی

5- دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات کانتینیوس

6- دستگاه سبزی و میوه خشک کن صنعتی کابینتی

7- دستگاه سبزی و میوه خشک کن تونلی

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

آموزش ها

خشک کنخشککنسبزی خشکمیوهمیوه خشکمیوه خشککن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *