شروع تجارت میوه خشک

دستگاه های خشک کن معمولا در مدل های کابینی، تونلی و دوار ساخته می شوند. هر سه مدل با مکانیزم حرارتی کار می کنند و توسط المنت یا مشعل های گازی و گازوئیلی گرمایی که برای خشک شدن محصولات مورد نیاز است فراهم می شود.

دستگاه میوه خشک کن کابینی جزو خشک کن های پر استفاده و محبوبی است که برای سه ظرفیت خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی طراحی و ساخته شده است.

توسط دستگاه خشک کن میوه کابینی انواع میوه ها(سیب، موز، توت فرنگی، آناناس، نارگیل، پرتقال، لیمو، گلابی، آلو، هندوانه، توت، کیوی و…)، صیفی جات(سیب زمینی، پیاز، کدو و…)، سبزیجات، گوشت، ماهی، میگو، کشک، گیاهان دارویی و … را می توان خشک کرد و تنها تنظیمات دستگاه برای هر محصول متفاوت است.

در صورتی که حجم میوه، سبزی یا صیفی جات، بالا باشد می توان از دستگاه های خشک کن تونلی استفاده کرد. این دستگاه به صورت سفارشی و با توجه با ظرفیت تولید محصول ساخته می شود.

یکی از سازندگان موفق و بنام در حوزه دستگاه های خشک کن، شرکت ماشین سازی طیب لی است. این شرکت به صورت تخصصی روی دستگاه های خشک کن کار می کند و  تمامی دستگاه هایی که برای راه اندازی خط تولید و بسته بندی میوه خشک نیاز است را با کیفیت بسیار بالا ارائه می کند.

خدمت ویژه این شرکت ارائه مشاوره رایگان به افرادی است که علاقه مند ورود به کار تولید میوه خشک در سطوح مختلف هستند.

یکی از مزایای استفاده از دستگاه میوه خشک کن جلوگیری از هدر رفتن آنها می باشد. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که گاهی با پوسیدگی میوه ها مواجه می شوید و به دنبال راه حلی می باشید تا از  هدر رفتن آنها جلوگیری کنید. با استفاده از این دستگاه می توانید میوه ها را به چیپس  های خشک تبدیل کنید. با این کار به راحتی می شود مدت زمانی طولانی از آنها استفاده کرد بدون اینکه پوسیده شوند و یا کپک بزنند. همچنین این راهکار کمک می کند تا مواد مغذی و ویتامین ها ی میوه ها نیز حفظ شود و ارزش غذایی خود را داشته باشند.

بسته بندی میوه خشک:

برای بسته بندی میوه خشک برای بازار های صادراتی این محصول باید برخی از استاندارد ها و مجوز ها را داشته باشد.

برای صادرات میوه خشک باید از سازمان ها و ادارات مختلف مجوز های لازم گرفته شود یکی از این ارگانها بهداشت است که یک کارگاه تولید و بسته بندی میوه خشک برای صادرات محصول خود باید مجوز های مربوطه را از این ارگان دریافت کند

بسته بندی محصولات به شدت در فروش آنها موثر است میوه خشک هم یکی از محصولات صادراتی است که اگر در صنعت بسته بندی این محصول اقدامات لازم صورت گیرد می تواند زیر گروه کالا های صادراتی غیر نقتی ارز آوری بسیار مناسبی برای کشور داشته باشد.

دستگاه خشککن:

دستگاه خشک کن میوه از ماشین آلات آماده سازی محصول  است ونحوه کار میوه خشک کن و سبزی خشک کن کلا اینگونه است که با تخلیه رطوبت میوه‌ها و سبزی ها بدون اینکه میوه مواد مغذی و ویتامین‌های خود را از دست بدهد، آنها را خشک می‌کند.

ولی خرید میوه خشک به دلیل قیمت بالای آن آنچنان به صرفه نیست که شما آن را خرید کنید و به عنوان فروشنده بخواهید آن  را در بازار توضیع کنید چرا که تولید کننده هایی که خود دستگاه خشک کن میوه و سبزی دارند درحال توید این میوه و سبزی های خشک هستند و میتوانند به قیمت خیلی پایینتر آن را به بازار هدف عرضه نمایند.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید خشک کن سبزی صنعتیخشک کنخشک کن نمیوهمیوه خشکمیوه خشککنمیوه خشککن ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *