سفارش بهترین مارک دستگاه خشک کن میوه


سفارش بهترین مارک دستگاه خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی

یکی از مواد خوراکی مغذی که هم به عنوان تنقلات و هم به جای میان وعده می توان از آنها استفاده کرد؛ میوه خشک می باشد. همچنین میوه خشک می تواند؛ جایگزین بسیاری از خوراکی های ناسالم مورد علاقه کودکان شود. هر چند که با خشک کردن میوه، آب و مقداری از ویتامین های آن (به ویژه ویتامین C) از دست می رود؛ اما مقدار زیادی از مواد مغذی نیز در میوه محفوظ می ماند. بنابراین در مواقعی که به هر دلیلی به برخی از میوه های تازه دسترسی نداشته باشیم؛ می توانیم؛ از میوه خشک برای بهره مندی از خواص آن استفاده کنیم.

خشک کن میوه و سبزی:

میوه خشک کن یکی از دستگاه‌های جدید در آشپزخانه و همچنین در صنعت است که می‌تواند خشک کردن میوه را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد. این دستگاه نمونه‌ی خانگی و صنعتی دارد که با یک روند کاری یکسان، در ابعاد و ظرفیت متفاوتی ساخته شده‌اند.

ویژگی دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:

سوخت مصرفی این دستگاه ها گاز طبیعی بوده و بنا به سفارش مشتری امکان برقی نمودن آن نیز مهیاست.

سینی های دستگاه خشک کن ماشین سازی طیب لی با توجه به نوع دستگاه با ابعاد 72 *72 سانتیمتر از جنس گالوانیزه و استیل ساخته شده است

جنس بدنه خارجی کلیه خشک کن های ماشین سازی طیب لی ، گالوانیزه و رنگ بدنه آن الکترو استاتیکی کوره ای بوده و قابلیت سفارشی سازی به استیل را دارد.

ارتفاع استاندارد مدل های مختلف خشک کن ماشین سازی طیب لی ۲۲۰ سانتیمتر است.

و امکان سفارشی سازی دستگاه خشک کن با توجه به درخواست مشتری وجود دارد.

آب و رطوبت میان‌بافتی در خوراکی‌ها، مهم‌ترین عامل فاسد شدن در آن‌هاست؛ و میوه ‌خشک به دلیل از دست دادن این آب میان‌بافتی، نسبت به میوه‌های تازه، قابلیت حفظ و نگهداری بالاتری دارد؛ آن هم در حجمی کم‌تر در فضایی خارج از یخچال.
یکی از مهم‌ترین فواید میوه‌خشک این است که با وجود از دست دادن آب، ارزش غذایی خود را حفظ می‌کند و منبعی سرشار از فیبر، پروتئین و ویتامین است و همچنین هضم بسیار آسانی دارد. به همین دلیل برای کسانی که قصد کاهش وزن دارند، مصرف آن بهترین گزینه از میان سایر خوراکی‌های قندی‌ست.

اطلاعات مورد نیاز برای خرید یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی مناسب

اگر در خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید و تحقیقات گسترده ای کرده باشید، با  در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف راحت  می توانید یک انتخاب عالی و پر سود برای سرمایه گذاری داشته باشید. از این رو بهترین راهکار ارتباط گرفتن با عرضه کننده های تخصصی و بزرگی همچون مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی می باشد.

خشک کردن خوردنی ها راهی بسیار خوب برای نگهداری آنها است . با استفاده از دمای کنترل شده هوا از بالا به طرف پایین دمیده شده و سپس از میان شبکه سینی ها به طرف بالا گردش می کند .

گردش هوا باعث خارج شدن رطوبت از مواد خوراکی و نهایتا خشک شدن آن می شود . این روش طعم ، مزه و خواص میوه ها را بخوبی حفظ میکند .

با خشک کردن میوه ها و سبزی های تازه و رسیده می توانید تمام سال و همه فصول از آنها استفاده کنید و لذت ببرید .

نگهداری میوه و سبزی خشک شده بسیار آسان است و چون حجم آن کم شده است فضای بسیار کمی را برای نگهداری اشغال میکند .

برندهای موجود دستگاه های خشک کن میوه و سبزی:

برندهایی که به تولید و عرضه دستگاه میوه خشک کن می پردازند از تنوع بالایی برخوردار هستند که طبیعتا هر کدام کیفیت های متفاوتی دارند.

دستگاه های خشک کن میوه و سبزی که شما می بایست انتخاب کنید چه در حجم خانگی و چه در حجم صنعتی و در حجم نیمه صنعتی ،باید دارای کنترلر تایمر و دما باشد.

البته میوه و ها و دستگاه های خشک کن از نظر هم تایم خشک کردن و خشک شدن و درجه ی  دمای خشک شدن بسیار با یکدیگر متغیر می باشد.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

بهترین دستگاه خشک کنخرید خشک کن میوه بصرفهخرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگیخرید سبزی خشک کن ارزانخشککردن میوهسبزی خشککنمیوه خشکمیوه خشک شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *