سرمایه گذاری در صنعت میوه خشک


چگونگی سرمایه گذاری در صنعت میوه خشک توسط گروه ماشین سازی طیب لی

میوه خشک کنی یکی از فعالیت های پر طرفدار در زمینه کارآفرینی بوده است که در سال های اخیر نسبت به آن استقبال بیشتری وجود داشته است.

خشک کردن در گذشته به روش سنتی انجام می گرفت و با قرار دادن محصول در مقابل نور خورشید حجم مشخصی از محصول با صرف زمان زیادی خشک می شد. در این روش، اصول بهداشتی به صورت کامل رعایت نمی شد.

فروش دستگاه خشک کن میوه و سبزی به علت کارایی زیاد آن با رونق بالایی همراه شده است.باتوجه به تغییرات به وجود آمده در صنعت غذایی در سال های اخیر شاهد ظهور دستگاه های جدید و پرکاربردی هستیم که هریک به نوبه خود کاهنده کار انسان هستند.

سرمایه گذاری:

سرمایه گذاری پرسود، حتی شنیدن این واژه هم برای ما جذاب است. کمتر کسی را می‌توان یافت که به دنبال راهی برای سرمایه گذاری نباشد. تنوع بازارهای سرمایه و سلایق مختلف، انتخاب بهترین روش سرمایه‌گذاری را سخت کرده است.

درحالت کلی در سرمایه‌گذاری، ریسک، میزان سود و زمان رابطه مستقیم دارند. به این معنی که کسب سود در کوتاه‌مدت بدون پذیرش حد بالایی از ریسک امکان‌پذیر نیست.

راه اندازی یک کارگاه خشک کن میوه و سبزی:

تولید میوه خشک در کارگاه های کوچک و کارخانجات، نیازمند دستگاه های بیشتر و پیشرفته تری است. دستگاه های شستشو، اسلایسر، دستگاه های خشک کن کابینتی و دستگاه های بسته بندی و نوار نقاله از جمله وسایل و امکانات مورد نیاز برای راه اندازی یک کارگاه کوچک یا کارخانه تولید میوه خشک هستند.

خریداران می توانند با توجه به نیاز و بودجه ی در نظر گرفته شده بهترین و با کیفیت ترین دستگاه را به صورت آنلاین یا حضوری از شرکت ماشین سازی طیب لی خریداری کنند.

می توانید با استفاده از دستگاه میوه خشک‌کن خانگی ماشین سازی طیب لی  به طور کامل میوه های مختلف  و سبزیجات مختلف را خشک کنید. با این کار از سلامت میو‌ه‌های خشک شده و سبزی های خشک شده نیز مطمئن خواهید بود.

ویژگی های دستگاه خشک کن ماشین سازی طیب لی:

مجهز به کانوکشن حرارتی

دارای کنترلر دما و زمان خودکار

قابلیت تنظیم دما تا 70 درجه سانتی گراد

مجهز به سیستم تخلیه رطوبت به صورت تمام اتوماتیک

نوع سوخت دستگاه: برقی، گازی، گازوئیلی، و یا دوگانه

طراحی و ساخت انواع دستگاه های خشک کن صنعتی که در ابعاد و ظرفیت های مختلف تولید شده اند از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید هنگام خرید به ساخت و طراحی آن بیشتر توجه کرد. شما برای کسب درآمد از این دستگاه های خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی باید به نکات زیادی توجه کنید از جمله سوخت مصرفی دستگاه ها برای گرمایش که می تواند سوخت گاز، گازوئیل، برق و یا نور خورشید باشد.دستگاه خشک کن میوه و سبزی که برای گاز و گازوئیل طراحی و ساخته شده است کاملا با هم تشابه دارند و تنها تفاوت آنها در نوع مشعل به کار رفته در آنها می باشد در نوع گازی از مشعل مخصوص گاز شهری و یا سیلندری استفاده می شود.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

بهترین دستگاه خشک کنتجهیزات خشک کردن میوهتولید چیپس میوهخرید خشک کن مناسبخرید دستگاه خشک کن با ضمانتخرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی کم مصرفمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *