سبزی خشک کن خانگی ماشین سازی طیب لی


سبزی خشک کن خانگی ماشین سازی طیب لی

از آن جایی که کپک ها برای رشد نیاز به دما و رطوبت کافی دارند که با حذف یکی از آن ها برای جلوگیری از رشد کپک ها کافی بوده لذا خشک کردن نیز می توانسته یک روش برای نگه داری از محصولات باشد به این صورت که میوه ها در زیر نور آفتاب پهن می شدند.

آماده سازی میوه برای خشک کردن:

برای خشک کردن میوه در ابتدا میوه ها را در حوض قرار می دهند تا خاک و گل و لای از بین برود و با اسپری آب میوه ها را آبکشی می کنند سپس میوها را بررسی می کنند و میوه های پوسیده یا کبود شده و یا آلوده به کپک هستند را با چوب آن جدا می کنند و با جدا کردن هسته و پوست گیری،  به صورت حلقه ای و چیپسی برش می دهند، میوه موز را به شکل سکه، ورقه ورقه شده یا به صورت طولی برش داده می شود.

برای خشک کردن میوه و سبزیجات باید بتوانیم بهترین دستگاه میوه خشک کن را بشناسیم و آن را تهیه کنیم چرا که بدون استفاده و بهره جویی از یک دستگاه میوه خشک کن پیشرفته نخواهیم توانست در این صنعت موفق باشیم  و باید بدانیم که یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی  با کیفیت و پیشرفته دارای چه ویژگی هایی باید باشد.

میوه‌های خشک سرشار از پروتئین به‌جز پروتئین مواد ضروری دیگری مثل ویتامین‌ها، مواد معدنی و … را هم در خود دارند. برخی از محبوب‌ترین و مغذی‌ترین میوه‌های خشک عبارت‌اند از: سیب، زردآلو، گلابی، کشمش، بلوبری، هلو، آلو، سرخالو (لیچی)، انجیر و زغال‌اخته.

شما برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را توسعه بخشید و میوه های خشک تولید نمایید باید بتوانید تمامی آموزش های تولید میوه را گزرانده باشید و یا خود به تجریه بپردازید که شرکت ماشین سازی طیب لی در راستای سهولت کار تولید کنندگان تمامی آموزش ها را توسط  آموزش  به تولید کنندگان ارائه می دهد.

با وجود آموزش های مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی شما به راحتی می توانید کارگاه میوه خشک کنی راه اندازی کرده و از 0تا100 این کار را از مشاورن ماشین سازی طیب لی کمک گرفته وبه یک سود بسیار عالی دست یابید.

شما به راحتی می‌توانید مواد غذایی خود را در قفسه‌ها و سینی‌های این دستگاه قرار دهید تا آب درون آنها تبخیر شده و خشک شود. در نتیجه ماندگاری بیشتری داشته و طعم و مزه بهتری پیدا کنند. این میوه‌ها سرشار از مواد مغذی هستند و یک میان وعده سالم به حساب می‌آیند.

توجه کنید دستگاه میوه خشک‌کن صنعتی ماشین سازی طیب لی  مشابه با دستگاه میوه خشک‌کن خانگی آن کار می‌کند و عملکرد آنها یکسان است.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

اخبار

آموزش نحوه خشک کردناشتغال زاییچگونگی خشک کردن میوهخرید خشک کن سبزی صنعتیخرید خشک کن میوه خانگیخشککن سبزیدستگاه سبزی خشک کن و میوه خشک کن ارزانسبزی خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *