ساخت اتاق خشک کن میوه و سبزی در ابعاد زیاد

میوه‌ها مفیدترین و طبیعی‌ترین منابع تغذیه برای بشر هستند، از این رو گنجاندن آنها در سبد غذایی روزانه خانواده از اهمیت ویژه ای برخوردار است مصرف میوه تاثیر بسیار زیادی بر شیوه هضم مواد غذایی و سوخت‌وساز آنها در بدن دارد تنها نکته مهم این است که هنگام مصرف میوه‌ها توجه کافی به چگونگی مصرف، میزان و زمان مصرف آنها داشته باشیم.

خواص میوه ها:

اگر دچار بی خوابی هستید یا از خستگی مفرط رنج می‌برید، زردآلوی رسیده بخورید. مصرف روزانه یک عدد موز تاثیر بسیار زیادی بر حفظ آرامش، کاهس افسردگی، اضطراب و استرس دارد.

عدم استفاده از سبزیجات و میوه‌ها در رژیم‌غذایی و همین طور کم‌تحرکی از مهم‌ترین عوامل بروز یبوست در انسان است.

امروزه دیگر خشک کردن میوه ها تنها یک راه برای نگه داری از میوه و سبزیجات نمی باشد و تبدیل به یک کسب و کار و شغل زود بازده شده است .

بازار خرید و فروش میوه خشک:

خریدار میوه خشک در بازار به دنبال خرید تضمینی با قیمت مناسب برای انواع میوه های خشک می باشد؛ حال میوه خشک شده هم بازار بسیار مناسبی برای خریداران دارد.

بازار فروش میوه خشک در دنیای امروز با توجه به افزایش جمعیت و نیاز به تهیه مواد غذایی بسیار گسترش یافته است.

یران به جهت دارا بودن 4فصل و اقلیم هوای مناسب، در تولیدات کشاورزی رتبه ی زیر ده در بین کشورهای بزرگ جهان قرار دارد. قیمت برای خرید میوه خشک بسته به نوع فراوری میوه ها و امکان تهیه خود میوه ها متغیر است.

همچنین این میوه های خشک با کیفیت موجب تعریق زیاد شده و تمامی سموم موجود در بدن را به واسطه آن از بدن خارج می‌کند.

شرکت ماشین سازی طیب لی، دستگاه های خشک کن میوه و سبزی  را در ظرفیت های مختلف صنعتی ، نیمه صنعتی و خانگی طراحی و تولید کرده است.

تکته قابل عرض در درآمد این صنعت میزان صادرات میو ه خشک از ایران به سایر کشور ها درحال افزایش می باشد و این تقاضا به دلیل کیفیت و مرغوبیت میوه های خشک شده، همچنین جایگزینی برای خوراکی های صنعتی و شیمیایی می توان بیان کرد.

ویژگی دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:

یک دستگاه خشک کن باید توانایی خشک کردن میوه ها را به صورت کاملا یکنواخت داشته باشد و برای این کار باید دستگاه بتواند به خوبی خط جریانی را در داخل دستگاه کنترل نماید.

استفاده از دستگاه های خشک کن میوه و سبزی گروه ماشین سازی طیب لی برای راه اندازی کسب و کار و کارگاهی برای تولید چیپس میوه، تولید سبزیجات خشک، تولید لواشک و غیره، درآمد خوبی را فراهم می کند.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

بهترین دستگاه خشک کنچگونگی خشک کردن میوهخرید بهترین دستگاه خشک کنخرید خشک کن سبزی صنعتیخرید خشک کن گازیخرید خشک کن میوه و سبزی ایرانیشفلمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *