روش خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی


روش خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی

دستگاه های خشک کن کابینی ماشین سازی طیب لی برای ظرفیت های خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی ساخته می شوند و تعداد سینی ها در هرکدام ظرفیت دستگاه را مشخص می کند. این دستگاه با کیفیت بسیار بالایی محصولات را خشک کرده و به صورت کاملا هوشمند این کار را انجام می دهد.

میوه خشک ماشین سازی طیب لی:

در این بازار شما می‌توانید انواع میوه‌های خشک را از دسته‌بندی آجیل و خشکبار به‌صورت تک میوه یا مخلوطی از میوه‌ها، به مقدار دلخواه از صد گرم تا چند کیلوگرم سفارش دهید. همچنین می‌توانید قبل از ثبت خرید، محصولات را از نظر قیمت، کیفیت و سلامت، مقایسه کنید.

در بازار، محصولات میوه خشک را به صورت فله‌ای یا در بسته‌بندی‌های متفاوت ارائه می‌دهند. این محصولات طرفداران زیادی دارند؛ اما نکته اصلی اینجاست که این محصولات از نظر سلامت و کیفیت اعتبارسنجی نشده‌اند و قیمت‌های در نظرگرفته شده برای آنها بسیار بالا و غیر معقول است.

میوه‌ خشک‌کن‌ها مانند سایر تجهیزات برقی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام مزایای خاص خود را دارد. از این رو، ابتدا باید ویژگی‌ها و قابلیت‌های این دو دستگاه را بررسی و در آخر با هم مقایسه کرد.

مزایای استفاده از دستگاه خشک کن:

از مزایای استفاده از دستگاه های خشک کن، سرعت بخشیدن به امر تولید، رعایت شدن اصول بهداشتی، تولید محصولی با کیفیت بالاتر، کاهش دور ریز و غیره می باشد. شرکت آراد ماشین تمامی دستگاه های مورد نیاز در خط تولید خشک کردن میوه و سبزی را طراحی و تولید می کند.

 برای اینکه میوه خشک شما به صورت یکدست و صاف خشک شود باید از دستگاه میوه خشک کن استفاده کنید.

خشک کردن تنها روش برای نگه داری از مواد غذایی نبوده و از روش های دیگری مانند ترش کردن و شور کردن نیز استفاده می شده که هر کدام از این روش ها خصوصیات خاص خود را دارند اما به خاطر این که موجب افزایش حجم و وزن میوه ها می شده و همین طور باعث تغییر مزه ی میوه ها می شده که این چندان برای مصرف کنندگان خوشایند نبوده است.

دلیل مهم استفاده از یک خشک کن میوه، نگهداری از ارزش مواد غذایی و ویتامین هایی که در آن غذا وجود دارد غذا بدون خراب و فاسد شدنشان است. علت اصلی پوسیده و فاسد شدن صیفی جات و می وه ها آبی است که در آنها وجود دارد  و معمولا مواد خوراکی رطوبت دارند، مثلا آب در مواد خوراکی میانگین ۲ تا ۹۶ درصد اختلاف دارد. اگرچه همه ی آب موجود در این مواد غذایی فایده دارد، ولی این رطوبت در مدت طولانی باعث خواهد شد که قارچ ها و باکتری ها بعد از چند ساعت یا حتی چند روز در آن فضا رشد کرده و محصولات غذایی را فاسد کنند.  بنابراین با کاربرد این وسایل قادرید رشد و تکثیر قارچ ها جلوگیری نمایید و مدت مصرف و نگهداری مواد غذایی را ۴ تا ۷ سال بیشر کنید و همیشه با کاربرد میوه های طبیعی و خشک بهره ببرید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

اخبار

آموزش نحوه خشک کردنچگونگی خشک کردن میوهخرید خشک کن کم مصرفخرید دستگاه سبزی و میوه خشک کنخشککنمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *