روش تهیه میوه خشک برای آجیل شب یلدا |بازرگانی میوه خشک طیب لی


روش تهیه میوه خشک برای آجیل شب یلدا |بازرگانی میوه خشک طیب لی

خوبی میوه‌ی خشک این است که حجمش به‌شدت کمتر از میوه‌ی تازه است و زمان ماندگاری‌اش هم خیلی بیشتر است.

به‌جز از دست رفتن مقدار کمی از مواد مغذی، میوه‌های خشک به دلیل داشتن مقادیر فراوان مواد مفید و ضروری برای بدن، یک میان‌وعده‌ی محبوب با تاریخی هزاران ساله هستند.

روش خانگی تولید میوه خشک:

هر نوع میوه ای را به دلخواه پس از شستشو و هر کدام که می‌شود با پوست نیز مصرف کرد را برش داده و حلقه حلقه کنید و بر روی فویل یا سینی که روی شوفاژ یا فن قرار داده اید پهن کنید. از یک پارچه ی تمیز و سفید استفاده کرده و روی آنها را بپوشانید تا نور مستقیم به آنها نرسد که اگر شوفاژ یا فن در جای تاریکی باشد بهتر بوده و نیازی به پارچه نخواهد بود. پس از یک روز برای جلوگیری از چسبیدن میوه ها به فویل یا سینی آنها را بر گردانده و جابه جا کنید تقریبا با این روش پس از سه تا چهار روز میوه های خشک شما آماده خواهند بود.

دستگاه های گروه ماشین سازی طیب لی به چهار دسته بزرگ تقسیم می شود که این نوع دستگاه های خشک کن میوه و سبزی از نظر ظرفیت ورودی میوه تازه و ابعاد و وزن و… با یکدیگر متفاوت می باشد.

شما اگر اهل سفر و تفریح هستید می توانید سبزی آش و خورشتی و حتی سبزی سوپ را در دستگاه خشک کن میوه و سبزی خشک کنید و آن را همراه خود به مسافرت ببرید بدون اینکه نگران خراب شدن آن باشید.

این شغل و صنعت (خشک کردن میوه و سبزی) مناسب افرادی همچون:

کشاورزان

کارآفرینان پر تلاش

باغداران

صاحبان سرمایه و…

باید توجه کنید بعداز مرحله تولید باید محصول خود را به فروش برسانیم و کار های بازاریابی را انجام دهیم. برای فروش محصول خود باید با روش های علمی و عملی بازاریابی و فروش آشنا شوید که این امر با خواندن در صفحات اینتذنتی مختلف میسر است.

گروه ماشین سازی طیب لی  به عنوان مشاور کسب و کار سعی نموده است  برای شما صاحبان سرمایه و باغداران و کشاورزان عزیز و محترم  دستگاه هایی با بیشترین کارایی و مناسب ترین  قیمت تولید نماید.

کاملاً واضح است که سود با فروش محقق می شود و بنابراین تنها افرادی می توانند در کار میوه خشک به سود آوری برسند که به این مقوله توجه ای ویژه داشته و برنامه ریزی های خوبی انجام دهند.

از طرفی تولید میوه خشک بسته بندی شده در مقایسه با کار فله ای سود بیشتری دارد و بنابراین بهتر است رویکرد تولید به سمت میوه خشک های بسته بندی باشد.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

تولید چیپس میوهخشککن میوهسبزی خشکمیوه خشکمیوه خشک و سبزی خشکمیوه خشک و سبزی خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *