راه اندازی یک کسب وکار خانگی


چگونگی راه اندازی یک کسب وکار خانگی با حداقل سرمایه با ماشین سازی طیب لی

تولید چیپس میوه یا میوه خشک یکی از شدنی ترین و پرسود ترین کارهاییست که می توان به واسطه اش در خانه هم به درآمد رسید و هرچه به سال نو ، نزدیک تر باشیم درآمد این کار هم بیشتر میشود!

با داشتن شغل خانگی، هزینه ایاب و ذهاب به محل کار ندارید، مالیات اگر در ابعاد کوچک بمانید ندارید،ترافیک ندارید و از همه مهمتر هر تلاشی بکنید برای خودتان است و کار بیشتر نتیجه بهتری برای خودتان دارد!

یکی از مشاغل خانگی پرطرفدار، تولید چیپس میوه یا همان میوه خشک است که در این مقاله راه و چاه و تمام نکاتی که برای راه اندازی اش باید بدانید در اختیارتان میگذاریم تا اگر شرایطش را داشتید بتوانید با اطلاعات کامل وارد شده و از درآمدش بهره مند شوید.

باید ابتدا این کار را به خوبی شناخت و همین طور باید دانست که به چه نحوی باید میوه ها را خشک نمود و همین طور باید دانست که میوه های خشک را چه کسانی مصرف می کنند تا بتوان بسته بندی های خود را مطابق با سلایق آن ها در نظر گرفت

 

خشک کردن میوه:

میوه ها را باید در دستگاه خشک کن که با جریان هوا میوه را خشک میکند قرار گیرند، در روش های خانگی روی شوفاژ یا زیر آفتاب هم میوه ها را خشک میکنند اما ظاهر و کیفیت مطلوب و پولسازی در نتیجه کار نخواهید دید!

در اولین قدم از خشک کردن میوه ها باید بتوان دستگاه خشک کن با کیفیتی تهیه نمود و بعد از آن در مرحله ی دوم باید میوه های تازه ی با کیفیتی خریداری نمود که تمامی این موارد را بعد از خرید دستگاه شرکت ماشین سازی طیب لی  به صورت کاملا رایگان در اختیار تولید کنندگان قرار می دهد.

برخی از مغازه‌دارها و تولیدکنندگان، میوه‌های بی‌کیفیت را خشک کرده یا میوه‌های چند ساله را به مردم ارایه می‌دهند به همین دلیل مردم استقبال کمی از میوه‌های خشک در برخی از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها می‌کنند پس برای خاص و شناخته شدن، کیفیت بالا و قیمت پایین تر از رقبا را فراموش نکنید.

 استفاده از میوه خشک کن

مدت کمی است که این وسیله جای خود در خانه‌های ما باز کرده و در همین زمان کوتاه استقبال زیادی از آن شده است. از آن‌جایی که تمام میو‌ه‌ها را نمی‌توان در تمام فصول سال مصرف کرد، به کمک میوه خشک کن می‌توانید میوه‌های دلخواه خود را خشک کنید.

خشک کردن میوه با فر

استفاده از بخاری

خشک کردن زیر نور آفتاب و یا اصلاحا سایه خشک

ظرفیت انواع دستگاه میوه خشک:

انواع دستگاه میوه خشک کن کابینی در ظرفیت های  40, 150, 300 و 450 کیلوگرم در ساعت ساخته می‌شوند.
کمترین ظرفیت دستگاه میوه خشک کن تونلی 900 کیلوگرم در هر پارت است.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

اخبار

آموزش نحوه خشک کردنبهترین خشک کن خانگیخرید خشک کن ارزانخرید خشک کن میوه بصرفهخرید دستگاه خشک کن با ضمانتخرید دستگاه میوه و سبزی خشک کنراه اندازی صنعت میوه خشکسبزی خشک کنمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *