راه اندازی صنعت خشک کردن میوه و سبزی

دستگاه خشک کن سه کابین

راه اندازی صنعت خشک کردن میوه و سبزی با دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی

محصولات این شغل (میوه خشک، سبزی خشک، صیفی‌جات خشک و …)  بخاطر ماندگاری بلند مدت به کشورهای زیادی صادر می‌شود. از جمله این کشورها می‌توان به روسیه،کشورهای عربی و چند کشور آفریقایی اشاره کرد و اکنون هم بازار اروپا بسیار مورد توجه هستند. بنابراین هر چقدر هم عرضه زیاد باشد باز هم تقاضا بالاتر است.

قیمت تمام شده هر محصول را باید با قیمت فروش آن سنجید و دید چقدر سود دارد. یکی از ویژگی‌های این شغل شرایط آسان برای راه اندازی و تولید است. دستگاه میوه خشک کن را می‌توان حتی داخل خانه و یا بالکن نیز قرار داد و میوه خشک تولید کرد.

راه اندازی کارگاه میوه خشک کنی:

برای اینکه بتوانیم کارگاه را راه‌اندازی کنیم نیاز به نیروی انسانی زیادی نداریم و تنها نیاز به دو نفر برای انجام دادن کار‌های مربوط به میوه خشک داریم که از این دو نفر می‌توانیم یکی را فاکتور بگیریم زیرا خود ما هم می‌توانیم به عنوان نیروی کار در کارگاه خود فعالیت داشته باشیم.

سودی که از صنعت میوه خشک به دست می‌آید چیزی در حدود ۴۰ الی ۵۰ درصد است که به نسبت کار‌های دیگر بسیار عالی است.
البته برای رسیدن به این سود بهتر است که با دقت هزینه‌هایی که داریم را محاسبه کنیم و بی گدار به آب نزنیم.

مزایای استفاده از دستگاه خشک کن:

از مزایای استفاده از دستگاه های خشک کن، سرعت بخشیدن به امر تولید، رعایت شدن اصول بهداشتی، تولید محصولی با کیفیت بالاتر، کاهش دور ریز و غیره می باشد. شرکت آراد ماشین تمامی دستگاه های مورد نیاز در خط تولید خشک کردن میوه و سبزی را طراحی و تولید می کند.

 برای اینکه میوه خشک شما به صورت یکدست و صاف خشک شود باید از دستگاه میوه خشک کن استفاده کنید.

کار با دستگاه خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی:

بعد از خرید دستگاه های خشک کن میوه و سبزی شما باید بتوانید به خوبی با آن ها کار کنید و تمامی ویژگی های آن را بشناسید چرا که بدون آموختن این موارد خرید بهترین دستگاه نیز برای شما مفید نخواهد بود.

عوامل موثر در ویژگی یک دستگاه خشک کن خوب و مناسب؟؟

یک دستگاه خشک کن باید دارای انواع کنترلر جهت کنترل  زمان و رطوبت باشد این کنترل کننده ها باید بتوانند با دقت بالایی میزان و زمان و رطوبت را اندازه بگیرند تا بتوان بدون نیاز به دخالت دست میوه ها ی خشک شده را تولید کرد از طرفی باید انتقال حرارت نیز به نوعی باشد که میوه ها نه یسورند و نه مرطوب بمانند بلکه تمام میوه ورودی و چیده شده در تمام سطح سینی بصورت یکنواخت و با درجه ی رطوبت مطلوب خشک شود.

شاید چیزی که بیشتر ما نمی‌دانیم این است که تقریبا همه‌ی میوه‌ها را می‌توان خشک کرد و در آینده استفاده کرد. تنها باید بدانید که چطور بهترین میوه‌ها را انتخاب کنید و آن ها را به بهترین نحو ممکن خشک کنید که این  آموزش خشک کردن میوه و سبزی یکی از خدماتی است که گروه ماشین سازی طیب لی در 10 سال خدمات پس از فروش خود و پشتیبانی خود به شما ارائه می دهد.

یک دستگاه خشک کن خوب و مناسب باید توانایی خشک کردن میوه ها را به صورت کاملا یکنواخت داشته باشد و برای این کار باید دستگاه بتواند به خوبی خط جریانی را در داخل دستگاه کنترل نماید.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

اشتغال زاییبهترین خشک کن خانگیخرید خشک کن میوه و سبزی ایرانیخرید سبزی خشک کن ارزانخشککن میوهدستگاه سبزی خشک کن و میوه خشک کن ارزانراه اندازی کارگاه میوه خشک کنیشغل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *