راهنمای دستگاه خشک کن میوه و سبزی


راهنمای خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی

خشک‌کردن میوه در کشورهایی مانند ایران، سوریه، مصر، عراق و ترکیه، قدمتی دیرینه دارد. تاریخچه تولید میوه‌های خشک به 1700 سال پیش از میلاد مسیح برمی‌گردد. در آن زمان، مردمان مدیترانه و خاورمیانه، میوه‌های تابستانی را خشک و آذوقه زمستانشان می‌کردند.

خرما،‌ انگور، زردآلو، انجیر، سیب، هلو و حتی گلابی، جزو میوه‌هایی بودند که قدیمی‌ها با خشک‌کردن آنها دانسته یا ندانسته، pHشان را پایین و طول مدت ماندگاری‌شان را بالا می‌بردند. این روزها هم که آجیل میوه‌های خشک، طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد؛ از یونان و ایتالیا گرفته تا آمریکا و روسیه. البته ما ایرانی‌ها هم یکی از پروپاقرص‌ترین دوستداران میوه‌های خشک هستیم.

خشک کردن در قدیم:

خشک کردن در زمان های گذشته با استفاده از نور خورشید صورت می گرفته که چندان روش پر سرعتی نبوده به همین دلیل بوده که میوه های خشک شده چندان در بازار رونق نداشته و تنها برای استفاده ی شخصی و یا فروش در بازار های محلی بوده است.

بهترین راه نگهداری میوه و سبزی جات:

بهترین روش برای نگهداری طولانی مدت میوه ها و سبریحات خشک کردن آن ها به وسبله دستگاه های خشک کن میوه و سبزی است که آن ها را درجای خشک و خنک نگهداری کنیم. در صورتی که میوه ها به خوبی خشک و چیپسی شکل شده اند را نیز می توان با خیالی آسوده در کابینت قرارداد چراکه کاملا خشک شده اند و قابلیت ماندگاری بالا را دارند.

طرز ساخت یک دستگاه خشک کن خوب

طرز تهیه و ساخت خشک کن ها با یکدیگر متفاوت هستند و روش ساخت متفاوتی با هم دارند مثلا خشک کن ها به چند دسته تونلی و خشک کن پنوماتیک ،خشک کن دوار یا خشک کن مایع،خشک کن خورشیدی یا خشک کن کابینتی تقسیم میشوند که روش ساخت و ظرفیت همگی با هم متفاوت است اما در نهایت همگی انها کار خشک کردن را انجام میدهند با ظرفیت ها و قیمت های مختلف و حتی کیفیت های مختلف که برخی از سازنده ها بخاطر ندادن اطلاعات کافی به خریدارن خود باعث گمراهی بیشتر آن ها و انتخاب دستگته نامناسب میشوند که در ادامه بیشتر راجب این قضیه توضیح خواهیم داد.

میزان مصرف گاز این دستگاه متناسب با نوع مشعل استفاده شده در آن است .اطلاعات کامل مصرف سوخت مشعل را می توانید از مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی بدست آورید.

نکته بسیار مهم:

در صورتی که تمایل به خرید غیر حضوری دارید یا به دلیل اینکه در استان های دیگر و یا در خارج از ایران زندگی می کنید و امکان خرید حضوری را ندارید کافی است از طریق راه های عنوان شده درسایت با کارشناسان  ماشین سازی طیب لی ارتباط برقرار کنید. عکس، فیلم، کاتالوگ و قیمت دستگاه های خشک کن میوه و سبزی  برای شما ارسال خواهد شد، به سوالات شما پاسخ داده شده و امکان تماس تصویری برای مشاهده دستگاه ها و محیط کارخانه وجود دارد.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

اشتغال زاییچگونگی خشک کردن میوهحرید دستگاه خشک کنخرید خشک کن مناسبخرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی کم مصرفخرید میوه خشک کن خانگیخشککنسبزی خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *