دما و زمان خشک شدن میوه |ماشین سازی طیب لی


دما و زمان خشک شدن میوه |ماشین سازی طیب لی

میوه های خشک بهترین نوع تنقلات برای پذیرایی از میهمان ها هستند. آنها خشکبارهایی هستند که با توجه به آب کم، انرژی بیشتری دارند و قسمتی از مواد مغذی شان مانند ویتامین C تحت تاثیر حرارت و نور ازبین رفته است.
البته این روزها دستگاه های میوه خشک کنی به بازار آمده است که خانم های خانه دار می توانند با استفاده از آنها، انواع میوه و سبزی ها را خشک کنند. این دستگاه ها برای مصارف خانگی تهیه شده اند و حجم تولید میوه های خشک با آنها از دستگاه های صنعتی کمتر است. هدف عمده خشک کردن، افزایش ماندگاری محصول نهایی است و کاهش رطوبت، در فرآیند خشک کردن موادغذایی تا حدی انجام می شود که رشد میکروبی و واکنش های شیمیایی را محدود کند.

درجه میوه خشک کن

 را بالاتر و یا پایین تر از حد استاندارد قرار داد اما توجه داشته باشید که هرچه دما پایین تر باشد ، زمان خشک شدن میوه طولانی تر میشود اما در عین حال مواد مغذی بشتری حفظ خواهد شد.

تنظیم دمای خشک کن میوه

 و زمان سنجی آن به صورت تقریبی است به همین دلیل قبل از بیرون آوردن میوه خشک از دستگاه باید بررسی کنید که آیا کاملا خشک شده و حالت غیر چسبنده دارد یا نه ! ودر صورت مشاهده رطوبت و چسبندگی در محصولتان بایستی مدت زمان بیشتری در دستگاه قرار بگیرد.

خشک کن های هوایی در تولید کلوچه، میوه خشک، سبزی خردشده و غذای حیوانات خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. این خشک کن ها با سرعت بالا موادغذایی را کریستاله می کنند (یعنی آب از سطح محصول حذف و طی یک مرحله از خشک کن خارج می شود). به این ترتیب مواد شبیه تر به شکل اولیه شان خشک می شوند، رنگ، بو و مزه بهتری دارند، خواص تغذیه ای خود را حفظ می کنند و از آلودگی های محیطی دور هستند.

مصرف دستگاه خشک کن:

این دستگاه را میتوان براحتی در اشپزخانه ، گوشه تراس، پارکینگ و غیره قرار داد . مصرف برق در این مدل خشک کن میوه بسیار پایین است و کاربر به راحتی و بدون نگرانی از مصرف برق انرا ساعت ها روشن نگه دارد ؛ اگر به صورت ساده بخواهیم مثالی برای مصرف برق دستگاه خشک کن میوه و سبزی بیاوریم باید بگوییم چیزی معادل یک لامپ مهتابی مصرف دارد .

با توجه به معیار های فوق و قیمت روز لوازم و مواد خام اولیه در بازار قیمت روز میوه خشک کن ها تعیین میشود .

متاسفانه به علت نوسانات قیمت از درج قیمت خشک کن میوه و سبزی در این صفحه تا اطلاع ثانوی معذوریم .

میوه خشک های درشت خریدار بیشتری دارند و همچنین از کیفیت بیشتری برخوردار هستند .

سرعت دستگاه در خشک کردن میوه و سبزیجات فاکتور مهم دیگری است که باید به آن توجه کرد، اگر دستگاه شما دارای سرعت بالایی در خشک کردن باشد شما میتوانید در روز چندبار از دستگاه خروجی بگیرید و میزان تولیدی چیپس میوه خود را افزایش دهید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

اشتغال زاییخشک کنخشککن میوهدستگاه خشک کندستگاه سبزی خشککنسبزی خشکسبزی خشک کنمیوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *