دستگاه میوه خشک کن 10 کیلویی – شرکت بازرگانی طیب لی


دستگاه میوه خشک کن 10 کیلویی – شرکت بازرگانی طیب لی

ترکیبی از ویتامین ها، پروتئین ها، مواد مغذی، اسیدهای طبیعی و از همه مهمتر مزه و بویی خوشایند سبب گشته تا روز به روز بر تعداد نفرات علاقه مند به مصرف میوه های خشک اضافه شود و امروزه فرهنگ استفاده از این میوه ها خصوصا برای کسانی که به دنبال پیروی از یک رژیم غذایی سالم هستند، کاملا رایج شود.

تولید میوه خشک:

توجه به روند خشک کردن میوه ها و همچنین سبزیجات مصرفی برای استفاده از آنان در مدت زمانی طولانی تر نیز از جمله نکاتی است که باید به آن توجه لازم را داشته باشید؛ مثلا ما در شرکت بازرگانی میوه خشک طیب لی با بهره گیری از به روز ترین سیستم ها و دستگاه های مجهز دنیا و همچنین استفاده از دانش روز جهاتی و به کار گیری نیروهای مجرب و کارآزموده در صدد تولید میوه های خشک شده ای برای شما مصرف کنندگان عزیز ایرانی هستیم که از کوچکترین مواد افزودنی در ساختار خود برخوردار نباشند و با قندی کاملا طبیعی و همچنین فاکتورهای مغذی همچون میوه های تر و تازه به دست شما عزیزان برسند.

خواص خشک کن ها:

خشک کننده ها بدون اینکه غذا را بپزند رطوب آن را از بین میبرند و خشک می کنند. دستگاه برای خشک کردن مواد غذایی از یک وسیله حرارتی استفاده میکند که دما و گرمای یکسانی تولید میکند. دستگاه خشک کن های خانگی  دارای یک پنکه کوچک(فن) می باشند که هوا را در قسمتهای مختلف مانند قسمت پایین یا پشت دستگاه و بین سینی ها جابجا می کند.

برای راه اندازی یک تولیدی میوه خشک ( چیپس میوه ) نیاز به یک دستگاه میوه خشک کن صنعتی بوده و همچنین برای مراحل آماده سازی که شامل شستشو ، پوست کندن ، هسته گیری ، اسلایس ( ورقه ) کردن می شود نیز می توان از تجهیزات دستی یا برقی استفاده کرد. پس از خشک کردن محصول نیز با استفاده از دستگاه های مختلف بسته بندی محصول را بسته بندی کرده و انبار می کنید.

خشک کن میوه و سبزی مینی کابین:

این مدل دستگاه مورد استفاده مصارف خانگی  قرار میگیرد و شما میتوانید روزانه 45-50کیلوگرم میوه تازه را وارد دستگاه کرده و با سرعت بسیار بالا و کیفیت بسیار عالی محصول خود را خشک سده تحویل بگیرید.

اما گاهی برخی دوستان درخواست خشک کن های زیر این رنج وزنی یعنی حدود10 کیلو گرم را دارند که در اینجا قرار است به برخی از معایب این مدل دستگاه ها بپردازیم:

1- دستگاه های که در رنج های کمتر ساخته می شوند با استفاده از پنل های برقی کار کرده و دیگر توانایی روشن شدن و مصرف کردن سوخت گازی را ندارند که در این حالت میگوییم دستگاه مصرف برق دارد که این حالت اصلا مقرون به صرفه نمی باشد.

2- شما برای سود اوری در این صنعت می بایست بیشترین برداشت را از دستگاه ها داشته باشید یعنی بیشترین میزان محصول خشک را از دستگاه ها بگیرید.که در این گونه دستگاه ها با اتوجه به وزن کم ورودی دستگاه توانایی خشک کردن محصول به شدت کاهش می باید به طوری که محصول شما نهایت1 کیلوگرم خشک می ماند.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

اخبار

خرید خشک کن گوشتخرید دستگاه میوه و سبزی خشک کنخشک کنخشک کن گوشتسبزی خشکمیوه خشکمیوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *