دستگاه میوه خشک کن | مشخصات


دستگاه میوه خشک کن | مشخصات

کارآفرینان باتوجه به خط تولیدی که تمایل به راه­ اندازی دارند و تولیدکنندگان نیز بسته به زمینه شغلی و کسب و کار خود با سرمایه 10 میلیون تومن می توانند دستگاه ­های خشک کن، تقطیر، پرکن مایعات، دستگاه آسیاب (خردکن) و کره گیری را خرید کنند. کارآفرین و یا تولیدکننده محترم به تولید محصول تعیین شده با یکی از دستگاه ­های فوق پرداخته و محصول را عرضه می­کنند و در نهایت برند تجاری موسسه شناخته  می ­شود.

 کارآفرینان و یا تولیدکنندگان محترم برای کسب اطلاعات در جهت راه ­اندازی خط تولید می توانند  با کارشناسان ما در شرکت بازرگانی طیب لی تماس گرفته و در ارتباط باشند. در ادامه یک توضیحی مختصر در ارتباط با انواع دستگاه ها جهت کسب درآمد توضیح داده شده است.

دستگاه میوه خشک کن

دستگاه میوه خشک کن برای رطوبت گیری و خشک کردن میوه­ ها و سبزیجات و تولید شده است. این دستگاه قابلیت خشک کردن تمامی محصولات آبدار از جمله سبزی، گوشت و غیره و قابلیت تولید لواشک دارد. بدلیل آنکه این دستگاه بیشتر در صنایع غذایی جهت تهیه و تولید چیپس میوه کاربرد دارد؛ به دستگاه میوه خشک کن معروف شده است.خشک کردن سبب طولانی­ تر شدن عمر محصولات می ­شود. دستگاه میوه خشک کن براساس عملکرد در چند مدل ساخته و تولید شده است.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که برای سلامتی خود و خانواده تان ارزش قائلید و قصد دارید از میوه های خشک شده در کنار آجیل و خشکبار استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه های میوه خشک کن است. در واقع کاری که این دستگاه ها می کنند این است که رطوبت را از میوه حذف کرده و آن را با تمام مواد موجود در آن خشک می‌کنند.

 

برای شروع هر کسب و کاری و کارآفرینی باید به چند عوامل توجه کنیم:

1-چه محصولی انتخاب نماییم

2-برای تولید به چه دستگاه هایی نیاز داریم

3-بازار فروش و یا هدف این محصول کدام بازار است

4-سرمایه اولیه برای شروع کار چقدر باید باشد

ما امروز تصمیم گرفتیم به تمام این سوالات به طرز واضع و کاربردی توضیح دهیم که بتوانیم در جهت اشتغالزایی و افزایش تولید قدمی برداشته باشیم.

این شغل و صنعت (خشک کردن میوه و سبزی) مناسب افرادی همچون:

کشاورزان

کارآفرینان پر تلاش

باغداران

صاحبان سرمایه و…

باید توجه کنید بعداز مرحله تولید باید محصول خود را به فروش برسانیم و کار های بازاریابی را انجام دهیم. برای فروش محصول خود باید با روش های علمی و عملی بازاریابی و فروش آشنا شوید که این امر با خواندن در صفحات اینتذنتی مختلف میسر است.

گروه ماشین سازی طیب لی  به عنوان مشاور کسب و کار سعی نموده است  برای شما صاحبان سرمایه و باغداران و کشاورزان عزیز و محترم  دستگاه هایی با بیشترین کارایی و مناسب ترین  قیمت تولید نماید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید دستگاه میوه خشکخشککنسبزی خشککنمیوهمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *