دستگاه میوه خشک کن |ماشین سازی طیب لی


دستگاه میوه خشک کن |ماشین سازی طیب لی

دستگاه میوه خشک کن از دیگر محصولات ارائه شده توسط گروه صنعتی طیب لی است که در چندین گروه کارگاهی و صنعتی مطابق با متد روز دنیا و با کمترین مصرف برق و یا گاز شهری ساخته شده است.

چرا با فر میوه ها خوب خشک نمی شوند؟

راستش نتیجه کار در فر به‌خوبی میوه خشک‌ کن‌‌ درنمی‌آید! فرهای ترکیبی یا کامبی (فرهایی که یک‌جا از سیستم بخارپز و کانوِکشن  برخوردارند)، البته مدل‌بالاها، معمولا تنظیمات ویژه خشک‌کن هم دارند. اما بیشتر فرهای کانوکشن یا فن‌دار و همچنین فرهای معمولی قادر به تولید گرمای با مختصات لازم برای خشک‌کردن مواد غذایی نیستند و نقاط غیر هم‌دما ایجاد می‌کنند.

مثلا اگر خشک‌کن‌تان قادر به توزیع یک‌نواخت گرما باشد، دیگر نیازی نیست که سینی‌ها را چند بار در طول فرایند خشک‌کردن جابه‌جا کنید. یا مثلا خشک‌کن‌های تایمردار را نیازی نیست مدام چک کنید، بلکه می‌توانید دستگاه را پس از انجام تنظیمات به‌حال خودش بگذارید تا کارش را تمام کند. نکته دیگری که کار با خشک‌کن‌ها را راحت‌تر می‌کند، قابلیت شست‌وشوی قطعات در ماشین ظرف‌شویی است.

برای خشک کردن میوه ها و سبزیجات چقدر زمان نیاز است؟

برای پاسخ به این سوال باید طیف زیادی از میوه ها و سبزیجات مورد آزمایش قرار گیرند، که این در واقع نشدنی است و فاکتورهای دیگری نظیر بافت میوه و محل جغرافیایی میوه هم باید بررسی گردد.

دستگاه خشک کن میوه

تاریخچه خشک کردن میوه در ایران و بسیاری از کشورهای پیشرو به 6 هزار سال بر می گردد، خشک کرده میوه و سبزیجات یکی از راههای حفظ کیفیت محصول در برابر خرابی و پوسیدگی بود. اما با بروز وسایل سرمایشی و گرمایشی رغبت برای این عمر کمتر شد ولی با توجه به علاقه افراد به مزه میوه خشک شده استفاده از این محصول روز به روز در حال افزایش می باشد. بنابراین خرید دستگاه خشک کن صنعتی از بهترین راهها برای کسب ثروت از طریق خشک کردن میوه جات در حال فساد می باشد. امروزه خرید میوه خشک بعنوان یک غذایی بسیار لاکچری تلقی شده که دارای کاربرد های فراوانی در انواع جشن ها و مهمانی ها می باشد.

درباره ما:

شرکت ماشین سازی طیب لی به مدد تیم طراحی و ساخت خود، دستگاه میوه خشک کن را با بالاترین استاندارد های روز که مطابق با اصول بهداشتی و صنعتی می باشد تولید و راه اندازی می نماید. با کمک این ماشین آلات میوه خشک کن، تولید کنندگان می توانند با بهترین قیمت و هزینه، بیشترین بازدهی را داشته باشند. با دستگاه خشک کن میوه ماشین سازی طیب لی میتوان انواع میوه مانند خرمالو، آلو، پرتغال، سیب، توت فرنگی، آلبالو، زنجبیل، کیوی، آلوچه، موز، آناناس، توت، سیر، موسیر، خرما، جوانه گندم و حتی پیاز و گوجه و… را خشک نمود.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید خشک کن ارزانخشک کن خانگیخشککن میوهسبزی خشکسبزی خشککنمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *