دستگاه میوه خشک کن | قیمت 1400/02/31 صنعتی و خانگی


دستگاه میوه خشک کن | قیمت 1400/02/31 صنعتی و خانگی ماشین سازی طیب لی

در جهان اطراف ما انسان های متعددی وجود دارند که سبک تغذیه ی خود را گیاه خواری برگزیده اند. علاقه مندان به این رژیم غذایی می بایست توجه داشته باشند که تمامی ویتامین ها و املاح موردنیاز بدن خود را از طریق خوردن سبزیجات متنوع تامیین کنند. بدن هر فرد برای متابولیسم بهتر به انواع مختلفی از مواد غذایی نیازمند است.

در گذشته های بسیار دور که داروخانه ای وجود نداشته است، این گیاهان دارویی بودند که به جای دارو های شیمایی در عطاری ها عرضه و به مصرف بیماران می رسیدند. اغلب این گیاهان دارویی به صورت دستی و سنتی زیر نور مستقیم خورشید خشک می شدند و از آنها برای تهیه ی انواع دمنوش های شفا بخش استفاده می کردند.

خواص خوردن میوه خشک:

درست است که خوردن میوه تازه با توجه به طعم و مواد مفید داخل آن بهتر و مقوی تر می باشد اما خوردن میوه خشک شده، از خوردن آب میوه و نخوردن خود میوه خیلی بهتر است.

میوه‌های خشک عمر طولانی دارند و به سادگی می‌توانند به عنوان میان وعده مورد استفاده قرار بگیرند و یا جا به جا شوند. به همراه بردن موز یا آناناس به صورت کامل شاید دشوار باشد، اما یک بسته از همین میوه‌ها به صورت خشک جا به جایی ساده تری دارد. وقتی میوه خشک مصرف می‌کنید دیگر نگران نیستید که خراب شود و یا از مزیت آن کاسته شود و جای زیادی را نیز اشغال نمی کند و در واقع مصرف آن راحت تر و کثیف کاری و دور ریز آن بشدت کاهش می یابد.

برای موفقیت در زمینه تولید میوه های خشک باید بتوانید از بهترین دستگاه های میوه خشک کن استفاده نمایید و برای شناخت یک دستگاه میوه خشک کن پیشرفته باید توانست فاکتور ها و ویژگی های یک دستگاه با کفیت را شناخت یکی از فاکتور های مهم  در این زمینه مجهز بودن این دستگاه ها به انواع سنسور ها و کنترل کننده های دما و زمان و رطوبت می باشد تابتوان به خوبی این موارد را کنترل نمود،که گروه ماشین سازی طیب لی همه ای فاکتور ها را برای شما در دستگاه های خشک کن میوه و سبزی خود قرار داده اند.

سوخت دستگاه های خشککن میوه و سبزی گروه ماشین سازی طیب لی:

دستگاه های میوه خشک کن از نظر نوع سوخت به سه دسته ی میوه خشک کن گازی ، میوه خشک کن برقی و میوه خشک کن گازوئیلی تقسیم می شوند که بسته به شرایط کارگاهی تولید کننده ممکن است تغییر کنند چرا که در هر مقعیت جغرافیایی استفاده از یکی از این سوخت ها قابل دسترس تر می باشد

تولید میوه خشک یک کسب  کار پر سود و میان بازده است که شما به راحتی طی یک دوره ی شش ماهه به سرمایه اولیه خود دست یابید که برای شروع این کار نیز  به سرمایه چندانی نیاز ندارید و میتوانید با حداقل سرمایه حدودا از 20 میلیون تومان یک کسب و کار موفق و پر سود راه اندازی کنید که ریز اقلام مورد نیاز برای راه اندازی آن در مطالب قبل برای شما قرار داده شده است.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

آموزش ها

خرید دستگاه خشک کنخرید دستگاه خشک کن با ضمانتخشککنسبزی خشکسبزی خشککنمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *