دستگاه میوه خشک کن |طیب لی


دستگاه میوه خشک کن |طیب لی

میوه خشک کن یکی از دستگاه‌های جدید در آشپزخانه است که می‌تواند خشک کردن میوه را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد. این دستگاه نمونه‌ی خانگی و صنعتی دارد که با یک روند کاری یکسان، در ابعاد و ظرفیت متفاوتی ساخته شده‌اند. میوه خشک کن در مدل‌های خانگی ظرفیت مختلفی دارد.

دستگاه میوه خشک کن

دستگاه میوه خشک کن میوه جات و سبزیجات را در زمان کوتاهی خشک می کند. با استفاده از دستگاه میوه خشک کن رنگ، عطر و طعم میوه و سبزی تغییری نمی کند.

دستگاه میوه خشک کن برقی دارای اجزای گوناگونی می باشد و این دستگاه از چندین سبد تشکیل شده است و با یک درپوش در آن بسته می شود.

طرز کار با این دستگاه به این شکل است که المنت هایی که بر روی آن قرار گرفته است داغ می شوند و وجود این گرما با فن به همه قسمت های دستگاه انتقال پیدا می کند و‌ تمام قسمت های آن به حرارت یکنواختی می رسند.

این گرما باعث می شود که تا آبی که در میوه ها وجود دارد تبخیر شود ولی به ساختار آن آسیبی نمی رسد.  به طور کلی المنت های موجود در دستگاه باعث می شود میوه ها کاملا خشک شوند. همین فرآیند باعث می شود که رشد قارچ ها و وجود انواع میکروب ها به وجود نیاید.

میوه ها درست مانند زمانی که مرطوب و‌ تازه بودند میزان ارزش غذایی خود را هم چنان دارند و همین طور خشک شدن سریع باعث می شود که میکروب به آن ها سرایت نکنند.  بنابراین با توجه به مزایای استفاده از میوه خشک کن برای تولید میوه خشک، خرید میوه خشک از واجبات است. با استفاده از میوه خشک کن در کوتاه ترین زمان میوه خشک با کیفیت و‌با ارزش غذایی بالا تهیه می کنید.

واص آنتی اکسیدان میوه خشک

خاصیت آنتی اکسیدان میوه های تازه در نوع خشک شده آن  هم می باشد، همانطور که می دانید آنتی اکسیدان ها باعث  جلوگیری از تخریب سلولی توسط رادیکاهای آزاد می شوند .

خواص ضد سرطان میوه خشک

تقریبا تمام میوه های خشک خاصیت های ضد سرطانی دارند و آن هم به علت وجود انواع ویتامین ها، پروتئین ها، مواد معدنی و فیبر می باشد.

 بهبود دستگاه گوارش با میوه خشک

به علت وجود فیبر در اکثر میوه های خشک شده ، هضم و گوارش غذا بهتر انجام می شود و باعث روان سازی در گوارش و روده ها می شود.

بهبود بینانی

به علت وجود انواع ویتامین ها به خصوص ویتامین آ در میوه خشک ، بینایی بهبود می یابد و از کم شدن دید پیشگیری می شود.

بهبود قلب و عرق

میوه خشک همانند میوه اصلی و تازه همه خاصیت های و مواد معدنی مورد نیاز برای کاهش کلسترول بد خون را دارا می باشد، از طرفی مواد مغذی موجود در میوه خشک باعث استحکام رگ های قلبی می شود و از انواع صدمات ناشی از قلب و عروق جلوگیری می کند.

چگونه میوه خشک کنیم که سیاه نشود؟

بعضی از میوه ها مثل، گلابی یا سیب به دلیل اینکه غنی از آهن هستند و حتی میوه موز نیز به علت وجود پتاسیم در خود، هنگام خشک شدن رنگ آن ها سیاه می شود، حال باید روش خشک کردن میوه ها را به درستی انجام داده و در خشک کردن آن ها به همه ی نکات توجه کنیم، تا بتوانیم از این مسئله جلوگیری کنیم.

در هنگام خشک کردن میوه ها هرچه شما میزان اکسیژن موجود در محیطی که در آن میوه ها را خشک می کنید کم کنید، میوه ها رنگ طبیعی خود را بهتر حفظ می کنند.زیرا وجود آهن در میوه ها با اکسیژن هوا واکنش نشان می دهد و این موضوع موجب تغییر رنگ در میوه ها می شود.

در این زمینه برای نگهداری از برخی از مواد غذایی یا میوه ها، آن ها را در بسته بندی هایی مناسب قرار داده و بسته را از گاز نیتروژن پر می کنند، تا در رنگ و طعم میوه و مواد غذایی تغییری ایجاد نشود.و این محصولات، ماندگاری بیشتری علاوه بر حفظ کیفیت داشته باشند.

با وجود آموزش های مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی شما به راحتی می توانید کارگاه میوه خشک کنی راه اندازی کرده و از 0تا100 این کار را از مشاورن ماشین سازی طیب لی کمک گرفته وبه یک سود بسیار عالی دست یابید.

با وجود آموزش های مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی شما به راحتی می توانید کارگاه میوه خشک کنی راه اندازی کرده و از 0تا100 این کار را از مشاورن ماشین سازی طیب لی کمک گرفته وبه یک سود بسیار عالی دست یابید.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

آموزش نحوه خشک کردنسبزی خشککنمیوهمیوه خشککنمیوه خشککن برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *