دستگاه میوه خشک کن صنعتی


دستگاه میوه خشک کن صنعتی

 

میوه خشک کن یک دستگاه الکتریکی برقی می باشد.که بیشترین مصرف آن به صورت صنعتی است تا خانگی. و از زمانی که سبک زندگی ها از خانه های حیاط دار و ویلایی به مدل آپارتمان نشینی و دور شدن از آفتاب دلنشین روی آورده. دیگر خبری از خشک کردن میوه بر روی پشت بام و حیاط نیست. مگر آپارتمان هایی که بالکن های آفتاب خوری داشته باشد تا بتوان به سبک قدیم و سنتی میوه و سبزیجات ها را خشک کرد. اما امروزه با وجود این وسیله برقی در خانه باز هم می توان میوه و سبزیجات خشک کرد و حتی لواشک های خانگی خوشمزه را نیز ساخت. که البته لازم به ذکر است از مزایای استفاده از این روش صنعتی، نسبت به روش سنتی خشک کردن میوه و سبزیجات، می توان به این نکته مهم اشاره کرد.که دیگر میوه ها نسبت به روش سنتی کرم خورده یا لهیده نمی شوند. یا توسط حشرات دست خورده نمی گردند. بلکه میوه ها به همان صورتی که برش خوردند در داخل دستگاه قرار گرفته و آب میان بافتیشان تبخیر شده و به صورت خشک در سریع ترین زمان و به صورت کاملا بهداشتی تر از روش سنتی مورد استفاده قرار می گیرند.

در مقایسه میوه خشک کن در مدل های خارجی و ایرانی، می توان تفاوت های بسیاری را ملاحظه نمود که این تفاوت ها  در نحوه خشک شدن و هزینه های متفاوت تولید و در نتیجه قیمت های مختلف اشاره کرد.

در حال حاضر ساخت دستگاه میوه خشک کن خانگی و صنعتی در ابعاد مختلف داخل کشور نیز انجام می شود که می توان گفت بیشترین درصد تولیدات در این حوزه اختصاص به مدل های کابینتی دارد که خود شامل اندازه های متفاوتی بوده و در انواعی همچون مینی تک کابین، تک کابین، دو کابین و سه کابین می شود.

برای شروع هر کسب و کاری و کارآفرینی باید به چند عوامل توجه کنیم:

1-چه محصولی انتخاب نماییم

2-برای تولید به چه دستگاه هایی نیاز داریم

3-بازار فروش و یا هدف این محصول کدام بازار است

4-سرمایه اولیه برای شروع کار چقدر باید باشد

ما امروز تصمیم گرفتیم به تمام این سوالات به طرز واضع و کاربردی توضیح دهیم که بتوانیم در جهت اشتغالزایی و افزایش تولید قدمی برداشته باشیم.

این شغل و صنعت (خشک کردن میوه و سبزی) مناسب افرادی همچون:

کشاورزان

کارآفرینان پر تلاش

باغداران

صاحبان سرمایه و…

باید توجه کنید بعداز مرحله تولید باید محصول خود را به فروش برسانیم و کار های بازاریابی را انجام دهیم. برای فروش محصول خود باید با روش های علمی و عملی بازاریابی و فروش آشنا شوید که این امر با خواندن در صفحات اینتذنتی مختلف میسر است.

گروه ماشین سازی طیب لی  به عنوان مشاور کسب و کار سعی نموده است  برای شما صاحبان سرمایه و باغداران و کشاورزان عزیز و محترم  دستگاه هایی با بیشترین کارایی و مناسب ترین  قیمت تولید نماید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

تجهیزات خشک کردن میوهچگونگی خشک کردن میوهخشککنمیوهمیوهخشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *