دستگاه میوه خشک کن صنعتی گازی-ماشین سازی طیب لی


دستگاه میوه خشک کن صنعتی گازی-ماشین سازی طیب لی

همه این روزها به دنبال پیدا کردن خوراکی هایی که جایگزین تنقلات شیمیایی و مواد غذایی که با مواد افزودنی همراهند میباشند، استفاده از موادغذایی مقوی و ارگانیک برای سلامتی و بالابردن سیستم ایمنی بدن، میتواند نقش مهمی داشته باشد. به همین دلیل استفاده از میوه ها بسیار میتواند برای سلامتی مفید باشد و شاید بتوان گفت ایده و ساخت این ماشین آلات برای خشک کردن میوه های متنوع در فصل های مختلف سال به همین دلیل مطرح و اجرا شده است. چیپس میوه یکی از خوراکی هایی سالمی به شمار می آید که طرفداران زیادی دارد و با استفاده از دستگاه میوه خشک کن، قادر خواهید بودید در هر فصل سال میوه خشک، خود را تهیه کنید.

توجیه و دلیل خرید دستگاه میوه خشک کن چیست؟

شاید برای شما هم پیش آمده که میوه ای را بخرید و بعد از چند روز که در یخچال نگه داشته اید متوجه خراب شدن آن میوه شده اید، اما دستگاه میوه خشک کن خیال شما را برای جلوگیری از فاسد شدن میوه ها راحت میکند.

دستگاه خشک کن صنعتی :

همان طور که از نام آن مشخص است در خطوط تولیدی صنعتی با ظرفیت بالا جهت خشک کردن محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

تنوع دستگاه خشک کن صنعتی بسیار زیاد می باشد به طوری که  از نظر تکنیکی ، تکنولوژِی و ویژگی های متفاوت دسته بندی می شود.

تعداد اپراتورها در خطوط تولید صنعتی با توجه به ظرفیت دستگاه خشک کن و نوع آن متفاوت می باشد.

از خشک کن های صنعتی به خشک کن های کابینی، تونلی، کانتینیوس، کوره ای و … می توان اشاره کرد. از جهات دیگر بسته بندی خشک کن های خورشیدی، انجمادی، مایکروویوی و… را می توان نام برد.

به شما پیشنهاد می کنیم که این نوع دستگاه ها را بدون مشاوره با متخصصین در این زمینه خریداری نکنید. گروه صنعتی ماشین سازی طیب لی که سابقه بسیار زیادی در زمینه تولید دستگاه های خشک کن میوه دارند، می توانند شما را در مسیر خرید یک دستگاه خشک کن خانگی راهنمایی کنند. کافیست به وبسایت ما مراجعه کرده و با صحبت کردن با مشاورین گروه ماشین سازی طیب لی، دستگاه خشک کن مورد نظر خود را خریداری کنید.

برندهای موجود دستگاه های خشک کن میوه و سبزی:

برندهایی که به تولید و عرضه دستگاه میوه خشک کن می پردازند از تنوع بالایی برخوردار هستند که طبیعتا هر کدام کیفیت های متفاوتی دارند.

دستگاه های خشک کن میوه و سبزی که شما می بایست انتخاب کنید چه در حجم خانگی و چه در حجم صنعتی و در حجم نیمه صنعتی ،باید دارای کنترلر تایمر و دما باشد.

البته میوه و ها و دستگاه های خشک کن از نظر هم تایم خشک کردن و خشک شدن و درجه ی  دمای خشک شدن بسیار با یکدیگر متغیر می باشد.

اما بهترین چیز درباره‌ی میوه‌های خشک این است که در اکثر موارد همان مواد مغذی میوه‌ی تازه را در خود حفظ می‌کنند.

مقداری از ویتامین C. میوه‌ها معمولاً در فرآیند خشک شدن از بین می‌رود، اما مواد معدنی، فیبر، آنتی‌اکسیدان‌ها و سایر اسید‌های ارگانیک دست‌نخورده باقی می‌مانند.

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید بهترین دستگاه خشک کنخشککنسبزی خشکمیوه خشکمیوه خشککنمیوه خشککن گازی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *