دستگاه میوه خشک کن خورشیدی – شرکت طیب لی

دستگاه میوه خشک کن خورشیدی – شرکت طیب لی

سبزی های برگی با داشتن رطوبت بالا و بافت لطیف نسبت به فرآیند خشک کردن فوق العاده حساس اند. خشک کردن آنها در خشک کن های صنعتی و همچنین با روش های سنتی باعث افت کیفیت، آلودگی، و اتلاف محصول می شود. این مشکلات و نیز ضرورت صرفه جویی در مصرف انرژی های فسیلی، استفاده از خشک کن خورشیدی را برای سبزی ها بسیار توجیه پذیر می سازد.

 

خشککن های خورشیدی:

خشک کن خورشیدی یک واحد محصور است که مواد غذایی را از آسیب ، پرندگان ، حشرات و باران های غیر منتظره در امان نگه می دارد. غذا با استفاده از انرژی حرارتی خورشیدی به روش پاکتر و سالم تری خشک می شود.

محصولات کشاورزی می تواند خشک و یا بدون هوای خشک، به طور مستقیم در خورشید، با زیست توده و یا در خشک کن .

طرز ساخت یک دستگاه خشک کن خوب

طرز تهیه و ساخت خشک کن ها با یکدیگر متفاوت هستند و روش ساخت متفاوتی با هم دارند مثلا خشک کن ها به چند دسته تونلی و خشک کن پنوماتیک ،خشک کن دوار یا خشک کن مایع،خشک کن خورشیدی یا خشک کن کابینتی تقسیم میشوند که روش ساخت و ظرفیت همگی با هم متفاوت است اما در نهایت همگی انها کار خشک کردن را انجام میدهند با ظرفیت ها و قیمت های مختلف و حتی کیفیت های مختلف که برخی از سازنده ها بخاطر ندادن اطلاعات کافی به خریدارن خود باعث گمراهی بیشتر آن ها و انتخاب دستگته نامناسب میشوند که در ادامه بیشتر راجب این قضیه توضیح خواهیم داد.

بعد از دودوتا چهارتا کردن سرمایه ی خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی و تجهیزات و میوه تازه نوبت آن رسیده است که دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی مناسبی را با تحقیقات مکفی برگزینید تا در طول مسیر علاوه بر داشتن آموزش ها و پشتیبانی از طرف شرکت سازنده،بتوانید محصولی با کیفیت  را ارائه دهید.

بسته به نوع میوه و نوع دستگاه میوه خشک کن، 24 ساعت وقت لازم است تا میوه ها به صورت کامل خشک شوند. اگر قصد خشک کردن مقدار زیادی میوه و سبزیجات را داشته باشید استفاده از دستگاه های میوه خشک کن یکی از بهترین گزینه هاست.

 

اگر شما هم جزو کسانی هستید که برای سلامتی خود و خانواده تان ارزش قائلید و قصد دارید از میوه های خشک شده به عنوان درآمدی در منزل و یک حرفه از آن بهره ببرید و در کنار آجیل و خشکبار از میوه خشک شده هم استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی ماشی سازی طیب لی است.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

اخبار

خرید دستگاه سبزی و میوه خشک کنخشککن سبزیخشککن میوهسبزی خشک و میوه خشکسبزی خشککنمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *