دستگاه میوه خشک کن بهترین روش صرفه جویی برای کشاورزان


دستگاه میوه خشک کن بهترین روش صرفه جویی برای کشاورزان-ماشین سازی طیب لی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، دستگاه های خشک کن، در راستای اقتصاد بهتر و کم تر شدن ضایعات باغداران طراحی و تولید شده اند که با سرعت و عملکرد بالا حجم زیادی از میوه و سبزی را در کمترین زمان ممکن خشک می کند.

دستگاه های خشک کن به دو دسته ی کابینتی و تونلی تقسیم می شوند که دستگاه های خشک کن کابینتی خود شامل: مینی تک کابین، تک کابین، دو کابین، سه کابین است و دستگاه خشک کن تونلی برای مصارف کارخانه ای و صنعتی در تناژهای بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، دستگاه های خشک کن، در راستای اقتصاد بهتر و کم تر شدن ضایعات باغداران طراحی و تولید شده اند که با سرعت و عملکرد بالا حجم زیادی از میوه و سبزی را در کمترین زمان ممکن خشک می کند.

مواد پروتئینی خشک شده به وسیله سرمایشی احتیاج ندارد و در مدت طولانی هیچ گونه فسادی پیدا نخواهند کرد از این رو برای فضانوردان، کوهنوردان و افرادی که اردو و پیاده روی های طولانی می روند پرکاربرد می باشد.

روش خشک کردن دستگاه های خشک کن:

جهت خشک کردن مواد مصرفی داخل دستگاه باید گردش هوا وجود داشته باشد زیرا گردش هوا میان مواد رطوبت آن را می گیرد. پس هنگام خرید دستگاه میوه خشک کن خانگی دفترچه راهنمای محصول را مطالعه نمایید تا با مشخصات آن آشنا شوید.

توجه به دما و گرمای هر محصول نکته مهمی در خشک کردن آن است و قرار نیست زمانی که قدرت دستگاه زیاد باشد مدت زمان کمتری در خشک شدن میوه ها صرف شود. همچنین توان دستگاه های میوه خشک کن خانگی 200 وات تا 1000 وات می باشد.

خشک کردن تنها روش برای نگه داری از مواد غذایی نبوده و از روش های دیگری مانند شور کردن و ترش کردن نیز استفاده می شده اما به دلیل این که این روش ها امکان استفاده از مواد غذایی را در استفاده ها محدود می کرده و همین طور به دلیل این که این دو روش موجب افزایش وزن و حجم مواد غذایی می شده لذا استفاده از آن ها چندان برای مردم جالب نبوده و رونق نداشته است

کدبانوها انواع میوه ها را به دو صورت طبیعی (نور خورشید) و مصنوعی (دستگاه میوه خشک کن) خشک می کنند. میوه هایی که توسط بهترین مارک میوه خشک کن خانگی ، خشک می شوند بسیار لذیذتر از خشکیدن در حالت طبیعی است. این دستگاه آب داخل لایه های میوه را بدون اینکه میوه بپزید گرفته و خشک می کند. خشک کردن میوه از رشد انواع میکروارگانیسم ها و قارچ در داخل میوه جلوگیری کرده و مدت زمان زیادی میوه سالم می ماند.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی کم مصرفخرید سبزی خشک کنخشک کنخشک کن سبزیدستگاتهسبزی خشکسبزی خشک کنمیوه خشکمیوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *