دستگاه میوه خشک کن برقی بهتر است یا گازی – گروه صنعتی طیب لی


دستگاه میوه خشک کن برقی بهتر است یا گازی – گروه صنعتی طیب لی

میوه خشک میوه‌ای است که تمام آب درون خود را با روش‌های مختلف خشک کردن از دست داده است؛ یعنی بخش اعظم بافت مایع میوه خشک بر اثر حرارت تبخیر شده و تنها بخشی از رطوبت میوه خشک باقی مانده است.  برای اینکه یک میوه را خشک کنیم باید آن را به روش‌های مختلف فشرده و منقبض کنیم.

پرفروش ترین میوه خشک ها:

کشمش پرمصرف‌ترین میوه خشک در جهان است و رتبه‌های بعد از آن خرما خشک، آلو خشک، انجیر خشک و زردآلو خشک است. این روزها می‌توانیم به راحتی در خانه میوه مورد نظر خود را خشک کنیم و یا حتی خرید اینترنتی میوه خشک انجام دهیم. قیمت میوه خشک بستگی به نوع میوه، فصل چینش، میزان تازگی و چند عامل دیگر بستگی دارد. در ادامه انواع میوه خشک را توضیح خواهیم داد.

قطعاً در کشور ما استفاده از دستگاه میوه خشک‌کن گازی به‌صرفه‌تر از نمونه برقی یا المنتی است. اما در بعضی مناطق امکان دسترسی به گاز شهری وجود ندارد. در این‌گونه مناطق به‌اجبار باید از نمونه خشک‌کن‌های المنتی استفاده کرد و یا به سراغ مشعل‌های گازوئیلی رفت.

این ماشین‌آلات در دو نوع 3 فاز و تک فاز تولید می‌شوند که نمونه تک فاز میزان برق مصرفی بیشتری دارد. اما نمونه‌های سه فاز با مصرف برق کمتر می‌توانند توجیه اقتصادی داشته باشند. مخصوصا در کارخانه جات و سوله‌های بزرگ که میزان مصرف برق به چشم نمی‌آید.

میوه و سبزی خشک در فرآیندی به دست می‌آید که درصد بسیار زیادی از آب موجود در میوه گرفته می‌شود. این فرآیند باقی میوه‌ها را همچنان سالم نگه می‌دارد، بنابراین قسمت باقی مانده از نظر مواد مغذی ارزش بالایی دارد و می‌تواند همچنان خوشمزه باشد.
بسیاری از متخصصان تغذیه بر این باورند که میوه‌های خشک شده، تا زمانی که به صورت متعادل مورد استفاده قرار بگیرند انتخابی مغذی و مناسب به حساب می‌آیند. در واقع تحقیقات جدید نشان داده اند خوردن میوه‌های خشک با رژیمی سالم و کاهش چاقی در ارتباط است.
البته میوه کامل و غیر فرآوری شده همیشه بهترین انتخاب است. اما وقتی بحث انتخاب بین انواع میوه است، میوه‌های خشک همیشه از آب میوه و یا میوه نخوردن انتخاب بهتری هستند.
میوه‌های خشک عمر طولانی دارند و به سادگی می‌توانند به عنوان میان وعده مورد استفاده قرار بگیرند .

اطلاعات مورد نیاز برای خرید یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی مناسب

اگر در خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید و تحقیقات گسترده ای کرده باشید، با  در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف راحت  می توانید یک انتخاب عالی و پر سود برای سرمایه گذاری داشته باشید. از این رو بهترین راهکار ارتباط گرفتن با عرضه کننده های تخصصی و بزرگی همچون مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی می باشد.

خشک کردن خوردنی ها راهی بسیار خوب برای نگهداری آنها است . با استفاده از دمای کنترل شده هوا از بالا به طرف پایین دمیده شده و سپس از میان شبکه سینی ها به طرف بالا گردش می کند .

گردش هوا باعث خارج شدن رطوبت از مواد خوراکی و نهایتا خشک شدن آن می شود . این روش طعم ، مزه و خواص میوه ها را بخوبی حفظ میکند .

با خشک کردن میوه ها و سبزی های تازه و رسیده می توانید تمام سال و همه فصول از آنها استفاده کنید و لذت ببرید .

نگهداری میوه و سبزی خشک شده بسیار آسان است و چون حجم آن کم شده است فضای بسیار کمی را برای نگهداری اشغال میکند .

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

اشتغالزاییخرید دستگاه سبزی خشک کن ارزانخشک کنخشک کن سبزی ارزاندستگاه خشک کن بزقیسبزی خشکمیوه خشکمیوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *