دستگاه سبزی خشک کن ماشین سازی طیب لی


ویژگی های دستگاه سبزی خشک کن ماشین سازی طیب لی

تا چندی پیش سبزی خوردن پای ثابت اکثر سفره های ایرانی بود. وقتی سفره پهن می شد اولین چیزی که در مرکز سفره خودنمایی می کرد.

دستگاه خشک کن سبزیجات ماشین سازی طیب لی از به روز ترین تجهیزاتی است که با قیمت بسیار مناسبی حجم قابل توجهی از محصولات مختلف را در کوتاه ترین زمان خشک می نماید.

خواص سبزی جات:

ویتامین C فراوان سبزی جات در رفع بیماری های دهان و پیوره موثر است و از پوسیدگی دندان ها می کاهد. این ویتامین در برگ تربچه چندین برابر بیشتر است و اگر به همراه غذا خورده شود، به جذب آهن کمک می کند.

سبزی ها دارای انواع ویتامین و مواد معدنی مفید برای سلامت بدن ما هستند. اسفناج، بروکلی و جعفری و بسیاری از سبزی های برگ سبز دارای کاروتنوئیدها، ساپونینها، لوتئین و فلاوونوئید ها هستند که فیبر، فولات و بتاکاروتن مورد نیاز بدن را فراهم می کنند.

سبزی جوش های پوستی و دهانی ناشی از گرمی غذاها را رفع کرده و تمایلات جنسی را ملایم می کند. مقدار زیاد آن خواب را پریشان، عادت ماهیانه را نامنظم و مصرف کننده را دچار گیجی، بی حسی و خوابی عمیق می کند.

دستگاه خشک کن کابینتی سبزیجات

خصوص خشک کردن انواع میوه جات، سبزیجات، قارچ، گاهان دارویی و صنایع شیمیایی.

دستگاه خشک کن سبزیجات مناسب برای خشک کن انواع سبزی می باشد.این دستگاه کلاما به صورت تمام اختصاصی زیر نظر مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی طراحی گردیده است.

ویژگی های دستگاه خشک کن سبزی:

تنظیم دقیق دما و رطوبت

جنس بدنه  ورق های گالوانیزه

برق مصرفی تکفاز یا سه فاز با توجه به سفارش مشتری

و….

سبزی‌های معطر و اشتهاآوری مانند شاهی، ریحان، تره، نعنا، جعفری، ترخون، مرزه، تربچه و … که پای ثابت سفره بسیاری از خانواده‌های ایرانی است، هر کدام ویژگی‌های تغذیه‌ای و درمانی خاص خودشان را دارند.

سبزی خشک مجموعه ای از سبزی های خوراکی و خوش عطری است که در تهیه غذاهای مختلف استفاده می شود و باعث خوشمزه تر شدن غذاهای شما می گردد.

سبزیجات که قابلیت خشک شدن دارند در برخی از فصل ها به وفور یافت می شوند.پس درآمد از این طریق بسیار آسان است . شما می بایست در این فصول فراوانی سبزی هارا گرفته و خشک کرده با بهترین قیمت تا به موقع بتوانید درآمد خوبی کسب کنید.

قیمت دستگاه خشک کن میوه و سبزی  به ظرفیت تولید میوه خشک توسط آن بستگی دارد. همچنین نوع مصرف انرژی برقی یا گازی نیز در قیمت این نوع دستگاه تاثیر می گذارد.

برای مشاهده قیمت دستگاه های خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی اینجا کلیک کنید.

خشک شدن میوه‌ با کمک این روش از طریق تابش مستقیم نور خورشید شکل می گیرد. این شیوه‌ خشک شدن میو‌ه‌ها از نظر بهداشتی اصلا مناسب نبوده و استفاده از آن می تواند علاوه بر تغییر طعم میوه ها، باعث آلودگی آن ها نیز بشود. روش خشک کردن میوه با استفاده از نور آفتاب باعث می شود میوه ها در معرض انواع آلودگی، باد، باران، گرد و خاک و… قرار بگیرند.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

بهترین خشک کن خانگیچگونگی خشک کردن میوهخرید بهترین دستگاه خشک کنخرید خشک کن میوه و سبزی ایرانیخرید سبزی خشک کن ارزانسبزی خشکسبزی خشک کن ارزانمیوه خشک کن گازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *