دستگاه خشک کن میوه و سبزی جات ماشین سازی طیب لی

شک کردن میوه ها یک روش نگه داری برای مدت زمان طولانی بوده که گذشتگان ما آن  را ابداع نموده اند و با پهن کردن میوه ها در زیر نور آفتاب موجب خشک شدن آن ها بشوند  و این مورد باعث می شده که رطوبت این محصولات از بین رود و امکان رشد کپک ها در آن ها از بین می رود چرا که کپک ها برای رشد نیاز به رطوبت و همین طور نیاز به دمای مناسب دارد که یا باید برای ماندگاری بیشتر دما  آن ها را به مقدار لازم کاهش داد که این نیاز به علم و تکنولوژی دارد

دستگاه های خشک کن به طور کلی به دو دسته ی: دستگاه خشک کن کابینتی و دستگاه خشک کن تونلی تقسیم می شوند.

دستگاه خشک کن کابینتی شامل:

مینی تک کابین: کوچک ترین دستگاه کابینتی ، تک کابین، دو کابین، سه کابین: بزرگ ترین دستگاه کابینتی است که مخصوص کارهای نیمه صنعتی با ظرفیت های متغیر می باشد.

خشک کن های تونلی برای محصولات در تناژهای بالا و کارخانه های صنعتی استفاده می شود.

عوامل موثر در ویژگی یک دستگاه خشک کن خوب و مناسب؟؟

یک دستگاه خشک کن باید دارای انواع کنترلر جهت کنترل  زمان و رطوبت باشد این کنترل کننده ها باید بتوانند با دقت بالایی میزان و زمان و رطوبت را اندازه بگیرند تا بتوان بدون نیاز به دخالت دست میوه ها ی خشک شده را تولید کرد از طرفی باید انتقال حرارت نیز به نوعی باشد که میوه ها نه یسورند و نه مرطوب بمانند بلکه تمام میوه ورودی و چیده شده در تمام سطح سینی بصورت یکنواخت و با درجه ی رطوبت مطلوب خشک شود.

طرز ساخت یک دستگاه خشک کن خوب

طرز تهیه و ساخت خشک کن ها با یکدیگر متفاوت هستند و روش ساخت متفاوتی با هم دارند مثلا خشک کن ها به چند دسته تونلی و خشک کن پنوماتیک ،خشک کن دوار یا خشک کن مایع،خشک کن خورشیدی یا خشک کن کابینتی تقسیم میشوند که روش ساخت و ظرفیت همگی با هم متفاوت است اما در نهایت همگی انها کار خشک کردن را انجام میدهند با ظرفیت ها و قیمت های مختلف و حتی کیفیت های مختلف که برخی از سازنده ها بخاطر ندادن اطلاعات کافی به خریدارن خود باعث گمراهی بیشتر آن ها و انتخاب دستگته نامناسب میشوند که در ادامه بیشتر راجب این قضیه توضیح خواهیم داد.

راه اندازی کارگاه میوه خشک کنی از جمله مشاغل در خانه است که هزینه بسیار کمی برای شروع آن لازم است و حال اگر بخواهیم سود بیشتری حاصل گردد باید کارگاه صنعتی خشک کن میوه و سبزی را راه اندازی کنیم.در این صورت هزنه ها افزایش و در مقابل سود و برداشت شما نیز افزایش می یابد.

برای راه اندازی این صنعت شما نیاز مند ابزار و تجهیزاتی برای سهولت کار خود می باشید که توصیه ما به شما تماس با شرکت ماشین سازی طیب لی و اخذ  لیست محصولات جانبی تولید میوه خشک می باشد.

شما به تجهیزاتی از جمله:اسلایسر،هسته گیر]پوستکن میوه و….نیاز دارید که ماشین سازی طیب لی گزینه ی بسیار مناسبی برای تهیه ی این لوازم بشمار می آید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

آموزش نحوه خشک کردنخرید خشک کن میوهخرید خشک کن میوه سه کابینخرید دستگاه خشک کن با ضمانتخرید دستگاه خشک کن خانگیکارگاه میوه خشک کنمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *