دستگاه خشک کن کابینتی -ماشین سازی طیب لی


دستگاه خشک کن کابینتی -ماشین سازی طیب لی

خرید میوه خشک آماده چندان مقرون‌به‌صرفه نیست. پس میوه خشک‌ کن به‌دردتان می‌خورد. میوه‌های خشک سال‌هاست وارد بازار تنقلات شده‌اند و طرفداران زیادی دارند. مخلوط‌کردن آن‌ها با آجیل یا سرو انفرادی آن‌ها در میهمانی‌ها، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها به‌عنوان تنقلات، به امری عادی و قسمتی از توقعات میهمانان یا مشتریان تبدیل شده است.

برای همه ما پیش می‌آید که گاها با میوه‌های زیاد که در یخچال آشپزخانه روبه‌رو شده و به دلیل مصرف نکردن سریع آن با خرابی میوه مواجه شویم. در بیشتر موارد میوه مورد نظر را به مربا تبدیل کرده یا اینکه آن را خشک می‌کنیم. اما چون میوه مدت طولانی مانده است خشک کردن آن به روش سنتی هم داستانی دارد، اما با وجود میوه خشک کن می‌توانید به آسانی و ظرف مدت چند ساعت کلیه میوه‌ها را خشک کنید.

برخی از ویژگی های یک دستگاه خشک کن با کیفیت:

تهویه مطبوع دستگاه ها،هدایت جریان داخل دستگاه ها،دارا بودن سنسور رطوبت و دما،استفاده ااز دمنده ها و مکنده های مناسب در جای مناسب و…

میوه خشک کن ها به دلیل کاربردها و مزایای زیادی که دارند، این روزها جز جدایی ناپذیر وسایل خانگی منازل تبدیل شده اند. از مزایای آن میتوان به سلامتی؛ صرفه جویی و کاربری آسان آن اشاره کرد.
میوه خشک کن ها به دلیل اینکه آب میان بافتی میوه ها را می گیرند مانع کپک زده شدن آنها می شوند و همچنین تمامی مواد مغذی و ویتامین های میوه ها حفظ شده؛ تبدیل به چیپس های کوچک میوه می شوند ؛ که به عنوان خوراکی مفید برای بچه ها و افرادی که رژیم غذایی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد: خشک کردن انواع میوه جات ، سبزیجات و گیاهان دارویی با کیفیت خیلی بالا به دلیل کنترل دقیق دما، رطوبت، مقدار و سرعت جریان هوای سیرکولاسیون و همچنین استفاده از دستگاه میوه خشک کن صنعتی در خطوط چیپس میوه با قابلیت بالا برای خشک کردن تمامی میوه ها.

ویژگی دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:

سوخت مصرفی این دستگاه ها گاز طبیعی بوده و بنا به سفارش مشتری امکان برقی نمودن آن نیز مهیاست.

سینی های دستگاه خشک کن ماشین سازی طیب لی با توجه به نوع دستگاه با ابعاد 72 *72 سانتیمتر از جنس گالوانیزه و استیل ساخته شده است

جنس بدنه خارجی کلیه خشک کن های ماشین سازی طیب لی ، گالوانیزه و رنگ بدنه آن الکترو استاتیکی کوره ای بوده و قابلیت سفارشی سازی به استیل را دارد.

ارتفاع استاندارد مدل های مختلف خشک کن ماشین سازی طیب لی ۲۲۰ سانتیمتر است.

و امکان سفارشی سازی دستگاه خشک کن با توجه به درخواست مشتری وجود دارد.

از آنجا که نگهداری میوه‌ی تازه همیشه امکان پذیر نیست، از زمان‌های قدیم برای نگهداری میوه‌ها، آن‌ها را خشک می‌کردند و یا به صورت مربا آن‌ها را درست می‌کردند. امروزه از فریز کردن به عنوان بهترین روش نگه‌داری مواد غذائی استفاده می‌کنند اما اگر میوه‌ها را هم به صورت فریز درآوریم.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

اخبار

خرید بهترین دستگاه خشک کنخرید خشک کن سبزی صنعتیخشک کنراه اندازی کارگاه میوه خشک کنیسبزی خشکمیوه خشکمیوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *