دستگاه خشک کن میگو وگوشت


خرید دستگاه خشک کن میگو وگوشت

میگو خشک یا میگوی سوخاری یکی از خوشمزه ترین و لوکس ترین تنقلات به شمار می رود .

میگوی خشک به دلیل امگا3 ، فسفر ، ویتامین D و E فراوان مورد توجه بسیاری از کشورهای عربی و اروپایی قرار گرفته است به طوری که آن را همردیف با خاویار می دانند .

این نوع میگو با توجه به شرایط تهیه آن ماندگاری طولانی مدتی دارد و نیازی نیست که حتما آن را در یخچال نگهداری کرد .

آن را می توانید در هوای معمولی هم تا مدت یکسال با خیالی راحت نگهداری کنید.

در بسیاری از کشورها و هتل ها میگو خشک را به صورت آجیل و یا پیش غذا سرو می کنند .

در تهیه میگوخشک شده معمولا از میگوهای ریز و میگوهای سرتیز استفاده می شود . چرا که بافت آنها نرم تر و لطیف تر است سایر میگوها می باشد و به همین دلیل نیز هضم آنها آسان تر است .

خشک کردن میگوماهی:

اگر قصد راه اندازی خط تولید میگو خشک دارید و به دنبال جمع آوری اطلاعات هستید با ما همراه باشید.
از برترین تولید کنندگان  شرکت ماشین سازی طیب لی میباشد . شما با استفاده از این دستگاه های خشک کن میگو و ماهی و گوشت پیشرفته میتوانید انواع مواد پروتئینی مانند گوشت ، مرغ ، ماهی و میگو را خشک نموده و جهت عرضه به بازار آماده نمایید.

خواص میگو خشک:

میگوی خشک شده دارای خواص زیادی بوده به همین جهت مورد توجه مردم کشورمان میباشد از خواص آن میتوان به ویژگی ضد سرطانی آن اشاره نمود و همانطور که معروف است سرشار از فسفر و امگا 3 است.

میگو خشک میتوان استفاده در انواع غذا و مصرف به صورت یک نوع آجیل و خوراکی نام برد و با خشک نمودن آن میتوان مدت زمان طولانی ، محصول را نگهداری نمود ونیازی به سردخانه و … جهت نگهداری ندارد.

راه اندازی یک کارگاه خشک کن میوه و سبزی:

تولید میوه خشک در کارگاه های کوچک و کارخانجات، نیازمند دستگاه های بیشتر و پیشرفته تری است. دستگاه های شستشو، اسلایسر، دستگاه های خشک کن کابینتی و دستگاه های بسته بندی و نوار نقاله از جمله وسایل و امکانات مورد نیاز برای راه اندازی یک کارگاه کوچک یا کارخانه تولید میوه خشک هستند.

خریداران می توانند با توجه به نیاز و بودجه ی در نظر گرفته شده بهترین و با کیفیت ترین دستگاه را به صورت آنلاین یا حضوری از شرکت ماشین سازی طیب لی خریداری کنند.

می توانید با استفاده از دستگاه میوه خشک‌کن خانگی ماشین سازی طیب لی  به طور کامل میوه های مختلف  و سبزیجات مختلف را خشک کنید. با این کار از سلامت میو‌ه‌های خشک شده و سبزی های خشک شده نیز مطمئن خواهید بود.
مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

آموزش نحوه خشک کردنخرید خشک کن میوه بصرفهخرید خشک کن میوه و سبزی ایرانیخرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی کم مصرفخرید سبزی خشک کن ارزانخشک کن گوشتخشک کن میگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *