دستگاه خشک کن میوه و سبزی


ویژگی های دستگاه خشک کن میوه و سبزی خوب و مناسب چیست؟

فعالیت های وجود دارد که بدون استفاده از این دستگاه های خشک کن میوه و سبزی  تقریبا غیر ممکن است. یکی از این فعالیت ها خشک کردن میوه و سبزیجات است که در صورتی که بخواهیم به صورت دستی این کار را انجام دهید ممکن است روزها طول بکشد و یا با کیفیت خوبی آماده نشود. دستگاه خشک کن میوه و سبزی جات تولید ماشین سازی طیب لی ، یک وسیله کاربردی است که درصورتی که به درآمد و آینده خود اهمیت می دهید باید از آن زیاد استفاده کنید. به این ترتیب مواد به شکل اولیه شان خشک می شوند، رنگ، بو و مزه بهتری دارند، خواص تغذیه ای خود را حفظ می کنند و از آلودگی های محیطی دور هستند.

نحوه تولید میوه خشک:

تولید میوه های خشک شده همان طور که در بخش قبلی توضیح دادیم در گذشته بسیار رونق داشته اما به دلیل عدم امکان تولیذ انبوه این پیشه هر گز تبدیل به یک کسب و کار نشده بود که با افزایش سطح علم و پیشرفت تکنولوژی در جهان بشر توانست دستگاه های خشک کن را بسازد که و در مقیاس های بسیار بزرگ میوه ها را خشک و فرآوری کنند که این یعنی امکان تبدیل خشک کردن میوه ها به یک صنعت که باعث شده ما امروزه در کشور شاهد گسترش روز افزون کسب و کار  میوه های خشک شده باشیم.

دلیل اصلی استفاده از یک دستگاه میوه خشک کن، حفظ ویتامین ها و مواد معدنی طبیعی موجود در غذا بدون فساد و خراب شدگی است. علت اصلی خرابی میوه و سبزیجات وجود رطوبت است و اکثر مواد غذایی رطوبت دارند ، مثلا از رطوبت  تا ۲ تا ۹۶ درصد در مواد غذایی مختلف وجود دارد. البته به طور کلی رطوبت  در مواد غذایی بد نیست، اما همین رطوبت در طولانی مدت باعث می شود که باکتری ها و قارچ ها بعد از مدتی در آن محیط رشد کرده و مواد غذایی را خراب کنند.  بنابراین با استفاده از این دستگاه می توانید از رشد باکتری ها جلوگیری کنید و طول عمر مواد غذایی تان را از ۶ ماه تا ۵ سال افزایش دهید.

خشک شدن میوه‌ با کمک این روش از طریق تابش مستقیم نور خورشید شکل می گیرد. این شیوه‌ خشک شدن میو‌ه‌ها از نظر بهداشتی اصلا مناسب نبوده و استفاده از آن می تواند علاوه بر تغییر طعم میوه ها، باعث آلودگی آن ها نیز بشود. روش خشک کردن میوه با استفاده از نور آفتاب باعث می شود میوه ها در معرض انواع آلودگی، باد، باران، گرد و خاک و… قرار بگیرند.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید دستگاه خشک کن ارزانخرید سبزی خشک کندستگاه میوه و سبزی خشک کن ایرانیسبزی خشک کن بصرفهمیوه خشکمیوه خشک کن خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *