دستگاه خشک کن میوه و سبزی گازی – شرکت طیب لی


دستگاه خشک کن میوه و سبزی گازی – شرکت طیب لی

خرید هر وسیله‌ای قطعا باید توجیهی داشته باشد. درمورد دستگاه‌های خشک کن مواد غذایی مهم‌ترین توجیهش می‌تواند جلوگیری از فساد خوراکی‌ها و حفظ ویتامین‌ها و مواد معدنی باشد. دلیل اصلی فساد مواد غذایی وجود آب میان‌بافتی است. اغلب خوراکی‌ها هم چیزی بین ۲ تا ۹۶ درصد آب میان‌بافتی دارند. باکتری‌ها و قارچ‌ها هم که می‌دانید رطوبت برای‌شان بهشت است! اما خشک‌کن‌ها با از بین‌بردن آب میان‌بافتی خوراکی‌ها مانع رشد عوامل موذی و درنتیجه افزایش ماندگاری مواد غذایی تا ماه‌ها یا حتی سال‌ها می‌شوند.

قیمت دستگاه های خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی

قیمت های دستگاه های خشک کن میوه و سبزی بسیار با هم تفاوت دارد و شما باید با تحقیق و پرس و جو جلو بروید . اول از همه به بازدید شرکت سازنده دستگاه خشک کن میوه و سبزی بروید و از خط تولید بازدید کنید و خدمات و پشتیبانی آن ها را جویا شویدو اگر میتوانید با باقی مشتریان و تولید کننده های آنان اراتباط بگیرید.

برخی از دستگاه های خشک کن ممکن است قیمت های پایینی داشته باشند اما بعدا در طول مسیر با نداشتن پشتیبانی و آموزش شما در دردسر خواهید افتاد.

شما نباید ملاک خرید دستگاه خشک کن سبزی و میوه خود را قیمت قرار دهید چون شما تنها یک دستگاه نمیخواهید و باید آموزش و پشتیبانی دستگاه را هم داشته باشید تا بتوانید محصول بهتر و با کیفیت تری تولید کنید  به بازار غرضه کنی.

چگونه به وسیله دستگاه های خشک کن کسب درآمد کنیم؟

برای راه اندازی یک کسب و کار خوب از راه میوه خشک شده و فروش میوه خشک ،ابتدا باید یک دستگاه خشک کن مناسب انتخاب کرد که باید در این راه از مشاوریان و صاحبان تجربه نیز رهنمود گرفت.

این صنعت(خشک کردن میوه)می تواند یکی از راه های کسب درآمد بسیار عالی باشد یعنی علاوه بر زود بازده بودن ،این صنعت ریسک کمی هم دارا می باشد و دوره ی بازگشت سرمایه کمی هم دارد.

اما برای راه اندازی این شغل و حرفه باید به نکات ذکر شده از جمله انتخاب دستگاه با کیفیت خشک کن توجه نمود واز گرفتن راهنمایی از متخصصین دراین راه غافل نبود.

این دستگاه خشک کن باید قابلیت خشک کردن یکنواخت محصول بدون دخالت انسان را داشته باشد  و دارای کنترلر پارامترهایی نظیر: دما ، زما و رطوبت باشد.

دستگاه هایی که درحال ساخه شدن می باشند بسیار مهم است که زیر نظر مهندسین و افراد با تجربه مورد تست و مهندسی قرار بگیرند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

بسیار مهم است که دستگاه ها در طول 12 ماه سال (برای خشک کردن میوه های چهار فصل سال)مورد تست قرار بگیرند و عیوب احتمالی آن ها رفع گردد،سپس به دست فروشنده برسند.

مهم ترین امر در راه اندازی این صنعت(میوه خشک)انتخاب دستگاه با کیفیت و تهیه کردن میوه تازه با قیمت و کیفیت مناسب می باشد.

برخی از ویژگی های یک دستگاه خشک کن با کیفیت:

تهویه مطبوع دستگاه ها،هدایت جریان داخل دستگاه ها،دارا بودن سنسور رطوبت و دما،استفاده ااز دمنده ها و مکنده های مناسب در جای مناسب و…

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

دسته‌بندی نشده

خرید دستگاه سبزی و میوه خشک کنخشککنخشککن گازیسبزی خشککنمیوه خشکمیوه خشککن گازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *