دستگاه خشک کن میوه و سبزی – طیب لی


دستگاه خشک کن میوه و سبزی – طیب لی

یکی از راه‌های تقویت سلامت بدن و افزایش عملکرد سیستم‌های مختلف آن، مصرف میوه تازه است. میوه‌ها سرشار از مواد غذایی و ویتامین‌هایی هستند که بدن انسان برای کارکرد سالم و مؤثر خود به آن‌ها نیاز دارد. البته، ما تنها یک نوع میوه نباید بخوریم و برای دریافت مواد غذایی و ویتامین‌های گوناگون مورد نیاز بدن، باید میوه‌های متنوعی را به میزان قابل‌توجه مصرف کنیم. خود این مسئله کمی مشکل‌ساز است، زیرا در هر فصل انواع خاصی از میوه‌ها در بازار عرضه می‌شود و گزینه‌های ما برای خوردن میوه‌های متنوع محدود است.

موارد مورد استفاده ی خشک کن:

در عطاری ها ( خشک کردن زنجبیل-انوع گیاهان دارویی-خشک کردن دانه های گیاهی و دارویی
در قنادی ها ( خشک کردن زعفران،انواع میوه های خشک و غیره
در رستوران ها ( خشک کردن گوجه، کدو حلوایی، پیاز و سیر و سبزیجات
در منازل و مغازه ها ( انواع میوه(آلوچه، انجیر، کیوی، لواشک،موز،سیب،پرتقال،خرمالو
آموزش کامل خشک کردن انواع میوه بدون کوچک ترین تغیر رنگ و بوی میوه

میوه های خشک و یا سبزی خشک خود را به چه کسانی بفروشید ؟

قابلیت خشک کردن انواع : میوه – گوجه – قارچ – کشک – جوانه – لواشک – انواع سبزی

نحوه خشک کردن سبزی در دستکاه خشک کن سبزی؟

اول از همه زمانی که می خواهید سبزی ها را برای قراردادن در دستگاه خشک کن سبزی آماده کنید آن هارا بمددت 1-2 ساعت در تشت آب سرد قرار دهید این کار باعث سرحال شدن سبزی های شما میشود و هر بار سبزیجات خیسانده شده را از روی آب جمع‌آوری کرده و گل و لای ته‌نشین شده را دور بریزید.

این کار  را چند مرتبه تکرار کنید تا سبزیجات تمیز شوند و هرگونه گل و لای را دور بریزید بعد دوباره آن هارا  آب بکشید.البته از این نکته نباید غافل شد که اگر سبزی ها زیاد از حد در آب بمانند تمام مواد معدنی و مقوی خود را از دست می دهند و دیگر آن کیفیت اصلی خود را پس از خشک کردن در دستگاه های خشک کن سبزی نخواهند داشت. بعد از شستن اجازه بدهید سبزیجات کاملا خشک شوند و  برحسب نوع آنها، برش لازم را به آن ها بدهید. در این بین باید توجه داشته باشید که حتما قسمت‌های کال، کپک زده را حین برش زدن جدا کنید چون می‌توانند عاملی برای رشد باکتری‌ها باشند.

متاسفانه سبزیجات حاوی نوعی از ترکیبات ارگانیک هستند که به آن آنزیم می‌گویند و به همین دلیل خیلی سریع کپک می‌زنند. به همین دلیل است که سبزیجات تازه سریع‌تر از میوه‌ها خراب می‌شوند این امر تنها در صورتی اتفاق نمی افتد که شما از قبل از خرید دستگاه خشک کن سبزی  و میوه تحقیقات لازم را به عمل آورده و از شرکتی دستگاه خشک کن میوه و سبزی خود را تهیه کنید که آموزش های لازم را به شما بدهند.مهندسین شرکت ماشین سازی طیب لی میتواند شمارا در امر خرید دستگاه خشک کن سبزی یاری کند و بهترین مشاوره را به شما بدهند.

به این طریق بسیاری از باکتری‌ها و کپک‌ها از بین می‌روند و در ضمن سبزیجات سریع‌تر خشک شده و رنگ و طعم آنها بهتر حفظ می‌شود.

شما اگر اهل سفر و تفریح هستید می توانید سبزی آش و خورشتی و حتی سبزی سوپ را در دستگاه خشک کن میوه و سبزی خشک کنید و آن را همراه خود به مسافرت ببرید بدون اینکه نگران خراب شدن آن باشید.
از این سبزی های  مخلوط  خشک شده می توان داخل غذاهایی مانند ماکارونی، لازانیا، انواع کتلت و شامی، دلمه و دمی و کوفته و تاس کباب بریزید و از طعم آن ها لذت ببرید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید خشک کن میوه و سبزیخشک کن میوهخشککنسبزی خشکسبزی خشککنمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *