دستگاه خشک کن میوه و سبزی| صنعت خشککن طیب لی


دستگاه خشک کن میوه و سبزی| صنعت خشککن طیب لی

دستگاه میوه خشک کن برقی از اجزای مختلفی تشکیل شده است. این دستگاه دارای چندین سبد است و با یک درپوش بسته می‌شود. طرز کار این دستگاه به این صورت است که المنت‌های تعبیه شده در آن توسط نیروی برق داغ می‌شوند و سپس این گرما توسط فن به تمام قسمت‌های دستگاه منتقل می‌شود. به این صورت تمام بخش‌های آن از حرارت یکنواختی برخوردار خواهند شد. این گرما کمک می‌کند تا آب موجود در میوه‌ها تبخیر شود ولی خود میوه‌ها پخته نخواهند شد.

مقداری از ویتامین C. میوه‌ها معمولاً در فرآیند خشک شدن از بین می‌رود، اما مواد معدنی، فیبر، آنتی‌اکسیدان‌ها و سایر اسید‌های ارگانیک دست‌نخورده باقی می‌مانند.

میوه خشک و خوبی های آن؟؟

خوبی میوه‌ی خشک این است که حجمش به‌شدت کمتر از میوه‌ی تازه است و زمان ماندگاری‌اش هم خیلی بیشتر است.

به‌جز از دست رفتن مقدار کمی از مواد مغذی، میوه‌های خشک به دلیل داشتن مقادیر فراوان مواد مفید و ضروری برای بدن، یک میان‌وعده‌ی محبوب با تاریخی هزاران ساله هستند.

دستگاه های گروه ماشین سازی طیب لی به چهار دسته بزرگ تقسیم می شود که این نوع دستگاه های خشک کن میوه و سبزی از نظر ظرفیت ورودی میوه تازه و ابعاد و وزن و… با یکدیگر متفاوت می باشد.

دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:

1- دستگاه خشک کن مینی کابین به ظرفیت متوسط ورودی 45 کیلوگرم

2-دستگاه خشک کن تک کابین به ظرفیت متوسط ورودی150 کیلوگرم

3-دستگاه خشک کن دو کابین به ظرفیت متوسط ورودی 300کیلوگرم

4-دستگاه خشک کن سه کابین به ظرفیت متوسط ورودی 450 کیلوگرم

خرید یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی ایرانی مناسب و بصرفه منوط به تحقیق و تجسس بسیار ریز در انتخاب شرکت سازنده حشک کن مناسب  می باشد که دارای چندین ویژگی به خصوص باشد.

مدت کمی است که این وسیله جای خود در خانه‌های ما باز کرده و در همین زمان کوتاه استقبال زیادی از آن شده است. از آن‌جایی که تمام میو‌ه‌ها را نمی‌توان در تمام فصول سال مصرف کرد، به کمک میوه خشک کن می‌توانید میوه‌های دلخواه خود را خشک کنید و بدون آن‌که آسیبی به آ‌ن‌ها برسد یا خراب شوند هر زمان که خواستید آن‌ها را میل کنید. میوه‌ی خشک به خصوص برای کودکانی که در سن رشد هستند یک میان‌وعده‌ی سرشار از ویتامین و مغذی محسوب می‌شود.

نتیجه گیری

میوه در هر حالتی باشد چه تازه یا خشک باشد برای شما خوب است و فواید زیادی به همراه دارد. در حالت طبیعی میوه خشک‌شده می‌تواند یک میان وعده‌ی مناسب، جایگزین انواع تنقلات مضر در مهمانی‌ها باشد. متخصصان تغذیه معتقدند هر فرد برای حفظ سلامتی خود باید روزانه نصف لیوان معادل ۵۰ گرم میوه خشک‌شده میل نماید.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
09122334513

آموزش ها

خرید دستگاه سبزی خشک کن خانگیخرید دستگاه میوه خشککنخشککن میوهخشککن میوه و سبزیسبزی خشکسبزی خشککنمیوه خشک

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *