دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی 50 کیلویی


خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی 50 کیلویی ماشین سازی طیب لی

دستگاه خشک کن نام دستگاهی است که هر چیزی که فکرش را بکنید می توانید با آن خشک نمایید. دستگاه های خشک کن ابتدا با توجه به نیاز جامعه برای خشک کردن سریع السیر مواد غذایی ساخته شد که با استقبال زیادی از طرف تقاضا کنندگان مواجه شد. دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی در امر خشک کردن همه ی میوه ها و همچنین سبزیجات بیشترین استفاده را دارند و علاوه بر این در خشک کردن انواع خشکبار مثل بادام نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه خشک کن باید توانایی  کنترل تمامی فاکتور هایی که برای خشک کردن میوه ها لازم است را داشته باشد و برای این کار باید بتواند به خوبی این موارد را اندازه گیری کند که برای این کار باید بتوانیم بهترین سنسور ها را انتخاب کنیم.

مصرف دستگاه خشک کن:

این دستگاه را میتوان براحتی در اشپزخانه ، گوشه تراس، پارکینگ و غیره قرار داد . مصرف برق در این مدل خشک کن میوه بسیار پایین است و کاربر به راحتی و بدون نگرانی از مصرف برق انرا ساعت ها روشن نگه دارد ؛ اگر به صورت ساده بخواهیم مثالی برای مصرف برق دستگاه خشک کن میوه و سبزی بیاوریم باید بگوییم چیزی معادل یک لامپ مهتابی مصرف دارد .

با توجه به معیار های فوق و قیمت روز لوازم و مواد خام اولیه در بازار قیمت روز میوه خشک کن ها تعیین میشود .

متاسفانه به علت نوسانات قیمت از درج قیمت خشک کن میوه و سبزی در این صفحه تا اطلاع ثانوی معذوریم .

طرز ساخت یک دستگاه خشک کن خوب

طرز تهیه و ساخت خشک کن ها با یکدیگر متفاوت هستند و روش ساخت متفاوتی با هم دارند مثلا خشک کن ها به چند دسته تونلی و خشک کن پنوماتیک ،خشک کن دوار یا خشک کن مایع،خشک کن خورشیدی یا خشک کن کابینتی تقسیم میشوند که روش ساخت و ظرفیت همگی با هم متفاوت است اما در نهایت همگی انها کار خشک کردن را انجام میدهند با ظرفیت ها و قیمت های مختلف و حتی کیفیت های مختلف که برخی از سازنده ها بخاطر ندادن اطلاعات کافی به خریدارن خود باعث گمراهی بیشتر آن ها و انتخاب دستگته نامناسب میشوند که در ادامه بیشتر راجب این قضیه توضیح خواهیم داد.

میزان مصرف گاز این دستگاه متناسب با نوع مشعل استفاده شده در آن است .اطلاعات کامل مصرف سوخت مشعل را می توانید از مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی بدست آورید.

ظرفیت دستگاه خشک کن:

انواع دستگاه میوه خشک کن کابینی در ظرفیت های40, 100, 200, 300 و 450 کیلوگرم در هر پارت ساخته می‌شوند.
کمترین ظرفیت دستگاه میوه خشک کن تونلی 900 کیلوگرم در ساعت است.
نکته مهم : منظور از ظرفیت دستگاه میوه خشک کن، ظرفیت ورودی محصول است و عدد آن نشان دهنده میزان محصول قابل خشک شدن در هر بار استفاده از دستگاه میوه و سبزی خشک کن است

میوه خشک های درشت خریدار بیشتری دارند و همچنین از کیفیت بیشتری برخوردار هستند .

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

اشتغال زاییخرید خشک کن کم مصرفخرید خشک کن میوهخرید خشک کن میوه خانگیخشک کن میوهخشککنمیوه خشک و سبزی خشکمیوه و سبزی خشک شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *