دستگاه خشک کن میوه | اسلایسر ، هسته گیر میوه – ماشین سازی طیب لی


دستگاه خشک کن میوه | اسلایسر ، هسته گیر میوه – ماشین سازی طیب لی

ایده در این صنعت باعث میشود شما فروش بیشتری را در این صنعت تجربه کنید خشک کردن چیپس میوه امروزه همانند گذشته نمی باشد خشک کردن چیپس میوه امروزه به کمک دستگاه های صنعتی میوه خشک کن انجام می شود اما در گذشته مردم برای اینکه بتوانند میوه را به مدت طولانی نگهداری کنند و از آن استفاده کنند میوه را خشک می کردند اما خشک کردن به روش سنتی مضرات بسیار زیادی را داشت مثلاً : میوه ها کپک میزد یا حتی میوه کرم میزد و این عمل باعث می شد تا چیپس میوه به روش استاندارد تولید نشود و سلامت ما را به خطر بیندازد.

شرایط راه اندازی کارگاه:

همانطور که در مطالب فوق گفته شد شما ابتدا نیازمند یک مکان و یا اتاق و یا کارگاهی سقف دار در حدود12الی80متری هستید که با توجه به میزان سرمایه و نوع دستگاه انتخابی این ابعاد متغیر هست.

بحث بعدی بعد از انتخاب کارگاه و یا همان مکان اشتغال شما نیاز مند حداقل 3 نیروی کار انسانی هستید برای مراحلی همچون:گندزدایی،شست و شو میوه و سبزی،پوست گیری و هسته گیری و اسلایس میوه ها و چیدمان آن ها بروی سینی های دستگاه خشک کن.

بحث بعدی برای راه انداری کسب و کار میوه خشک باید ابتدا یک کارگاه مجهز به تمامی تجهیزات را آماده کنید که برای تجهیز این کارگاه شرکت ماشین سازی طیب لی می تواند تمامی تجهیزات را در اختیارتان بگذارد به علاوه  ممکن است بخواهید  برای گسترس کار خود مجوز هایی اخذ نمایید که جای هیچ گونه نگرانی و استرسی نیست چرا که مشاوران و مهندسان شرکت ماشین سازی طیب لی در این امر نیز شمارا راهنمایی کرده و بهترین راهکار ها و پیشنهاد ها را به شما خواهند داد و کار را برای شما آسان ،و تا انتهای مسیر شما را در گرفتن این مجوزات حمایت میکند.

نکته ی قابل عرض بعدی که مهم ترین بخش هر کسب و کاری می باشد که بتوان محصولات تولیدی خود را به فروش رساند که شرکت ماشین سازی طیب لی در امر فروش نیز شما را همراهی می کند.

بحث قابل عرض دیگر وجود یک دستگاه خشک کن با کیفیت و مناسب می باشد که این امر با وجود مهندسین و دستگاه های ماشین سازی طیب لی بسیار آسان و در دسترس قرار گرفته است،چرا که مهندسین ماشین سازی طیب لی پس از سال ها تلاش و تجربه و آزمو و خطا توانسته اند به بهترین متود و سبک خشک کن های گازی و برقی میوه و سبزی در ایران و حتی می شود گفت در دنیا دست یافته اند.

تا بحال به یک فروشگاه خشک بار سر زذه اید؟ از قیمت انواع خشکبار خبر دارید ؟ میدانید که تولید کننده خشکبار ماهیانه با یک حساب سرانگشتی چقدر درامد دارد ؟ با این اوضاع بد اقتصادی در دنیا  میتوانید یکی از پر سود ترین مشاغل را نصیب خودتان کنید و یا حتی به کارافرین نمونه تبدیل شوید .

یک دستگاه میوه خشک کن کوچک با ظرفیت 40کیلو میتواند ماهیانه برای صاحب دستکاه از 2میلیون به بالا سود رسانی کند . باور میکنید ؟!

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

حرید دستگاه خشک کنخرید خشک کن میوهخرید خشک کن میوه خانگیخرید دستگاه خشک کن با ضمانتخشک کنخشککن سبزیخشککن سبزی ومیوه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *